مناطق چهارگانه ستادهای مکه را آنلاین ببیندید مناطق چهارگانه ستادهای مکه را آنلاین ببیندید مناطق چهارگانه ستادهای مکه را آنلاین ببیندید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مناطق چهارگانه ستادهای مکه را آنلاین ببیندید مناطق چهارگانه ستادهای مکه را آنلاین ببیندید مناطق چهارگانه ستادهای مکه را آنلاین ببیندید مناطق چهارگانه ستادهای مکه را آنلاین ببیندید مناطق چهارگانه ستادهای مکه را آنلاین ببیندید

مناطق چهارگانه ستادهای مکه را آنلاین ببیندید

مناطق چهارگانه ستادهای سازمان حج وزیارت در مکه مکرمه، فعالیت‌های اجرایی خود را به صورت آنلاین در اختیار کارگزاران و زائران حج ۹۳ قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، مناطق چهارگانه ستادهاي سازمان حج وزيارت در مكه مكرمه، فعاليت‌هاي اجرايي خود را به صورت آنلاين در اختيار كارگزاران و زائران حج ۹۳ قرار مي‌دهند.
براساس اين گزارش، تمامي فعاليت‌ها و برنامه‌هاي اجرايي و عمليات حج تمتع به صورت روزانه در اين وبلاگ‌ها قرار مي‌گيرد.
اين گزارش حاكي است، هر ستادي در مكه مكرمه به صورت جداگانه و مجزا وبلاگي را در فضاي مجازي فعال كرده است و فعاليت‌هاي خود را منتشر مي‌كند.
مسئولين مناطق چهارگانه ستاد مكه مكرمه؛ آقايان حسيني، آزاد ، غلامرضا رضايي و اكبر رضايي از مديران ارشد و با تجربه سازمان حج و زيارت هستند.
سازمان حج و زيارت جهت رسيدگي به امور زائران ايراني و خدمت رساني مطلوب مجموع ۵۶ محل اقامت زائران ايراني را به چهار منطقه جغرافيايي در مكه تقسيم كرد است.
براي مشاهده فعاليت‌هاي ستاد منطقه ۱ سازمان حج. زيارت در مكه مكرمه اينجا كليك كنيد.
براي مشاهده فعاليت‌هاي ستاد منطقه ۲ سازمان حج. زيارت در مكه مكرمه اينجا كليك كنيد.
براي مشاهده فعاليت‌هاي ستاد منطقه ۳ سازمان حج. زيارت در مكه مكرمه اينجا كليك كنيد.
براي مشاهده فعاليت‌هاي ستاد منطقه ۴سازمان حج. زيارت در مكه مكرمه اينجا كليك كنيد.
براي مشاهده فعاليت هاي ستاد حمل و نقل سازمان حج وزيارت در مكه نيز اينجا كليك كنيد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران