مقاومت اسلامی اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست مقاومت اسلامی اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست مقاومت اسلامی اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مقاومت اسلامی اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست مقاومت اسلامی اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست مقاومت اسلامی اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست مقاومت اسلامی اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست مقاومت اسلامی اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست

مقاومت اسلامی اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست

سرپرست حجاج ایرانی در دیدار جمعی از میهمانان بعثه در مکه‌مکرمه گفت: تا چند سال پیش رژیم صهیونیستی یک اسطوره شکست‌ناپذیر بود و مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین توانست این اسطوره را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج، در اين ديدار كه شامگاه يك‌شنبه در بعثه جمهوري اسلامي ايران برگزارشد، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدعلي قاضي‌عسكر با اشاره به وقايعي كه در جنگ اخير بر مردم غزه گذشت و مردم ايران را نيز بسيار داغدار كرد، گفت: نتيجه مقاومت و ايثار مردم غزه، براي همگان درس‌آموز و مهم است.
سرپرست حجاج ايراني با ذكر جملاتي از امام خميني (رحمه‌الله) درباره پوشالي‌خواندن قدرت‌هاي شيطاني و اين‌كه اگر هر مسلماني يك سطل آب بريزد، اسرائيل را آب خواهد بُرد، ادامه داد: الحمدالله اين اتفاق افتاد و از يك ‌طرف نشانه لطف و عنايت خدا بود و از سوي ديگر بينش و شعور بالاي مردم فلسطين كه در برابر اين همه جنايت مقاومت كردند.
وي با نقل جملاتي از مردم غزه كه روي تلي از خانه‌هاي ويران ايستاده بودند و مي‌گفتند كه «تا آخر مقاومت خواهند كرد»، اظهار داشت: ان‌شاالله پيروزي نهايي نزديك است و اميدواريم به‌ زودي در كنار مردم فلسطين در مسجدالاقصي نماز مي‌خوانيم.
اميرالحاج ايران در بخش ديگري از سخنان خود به افشاي چهره منافقانه برخي كشورهاي اسلامي و آشكارشدن دشمني كشورهاي استكباري پرداخت و گفت: برخي كشورهاي اسلامي با حمايت از گروه‌هاي تكفيري موجب شدند تا ذهن مردم از مساله فلسطين منحرف شود؛ گروه‌هايي كه نه تنها يك گلوله به سوي اسرائيل غاصب شليك نكردند، بلكه حتي حمايت زباني هم از خودشان نشان ندادند و به‌جاي اين‌ها، به جان مردم بي‌گناه سني و شيعه و مسيحي وايزدي عراق و سوريه افتادند.
نماينده ولي‌فقيه در امور حج و زيارت با تاكيد بر ضرورت ايجاد يك جبهه فعال در مقابله با رژيم صهيونيستي و كمك به مردم مقاوم غزه براي ترميم ويراني‌هاي ناشي از جنگ اخير، با يادآوري موضع هميشگي جمهوري اسلامي ايران در حمايت از آرمان فلسطين، يادآور شد: امام سال‌ها قبل از سقوط شاه،‌ گفتند شاه رفتني است و او ساقط شد؛ درباره صدام هم همين پيش‌بيني را كردند؛ در نامه‌اي كه به گورباچوف نوشتند هم از فروپاشي قريب‌الوقوع شوروي خبر دادند؛ و مكرر مي‌گفتند كه آمريكا هيچ غلطي در برابر ايران نمي‌تواند بكند و نشانه‌اش همين پايداري 35 ساله ايران است.
وي افزود: ما مطمئن هستيم كه پيش‌بيني ايشان درباره قدس عزيز حتما محقق خواهد شد و به‌زودي در آن‌جا جشن پيروزي برگزار خواهيم كرد.
احمد بحر، نايب رئيس مجلس قانون‌گذاري فلسطين در اين ديدار با تاييد سخنان امام خميني درباره سرنوشت اسرائيل غاصب يادآور شد: صهيونيست‌ها در اين جنگ به‌دنبال تفرقه ميان مقاومت اسلامي بودند و آمريكا، فرانسه، آلمان و انگليس نيز آن‌ها را ياري مي‌دادند.
وي به تعداد بالاي شهداي فلسطين و تخريب‌هاي گسترده در غزه اشاره كرد و افزود: با اين همه موشك‌هاي مقاومت تمامي اسرائيل را زيرآتش گرفتند و دشمنان صهيونيست را حيرت‌زده كردند.
بحر با قدرداني از موضع هميشگي جمهوري اسلامي در حمايت از مقاومت تاكيد كرد: امام خميني فرمودند، شاه بايد برود و شاه هم ساقط شد و ان‌شاالله اين روز را به‌زودي درباره اسرائيل غاصب هم خواهيم ديد.
اسماعيل رضوان، مدير تلويزيون الاقصي و وزير پيشين اوقاف دولت حماس، فلسطين را مساله اصلي جهان اسلام دانست و تصريح كرد: در حالي‌كه كمكي از جانب بسياري از كشورهاي عربي و اسلامي نمي‌رسيد، ايران پشتيباني خود را از مقاومت حفظ كرد.
وي در پايان اتحاد امت اسلامي را يك اصل ضروري خواند و خواستار تداوم حمايت‌هاي جمهوري‌اسلامي از مردم غزه شد.




نظرات کاربران