گزارش اجمالی از مجموعه نرجس الحدیقه درمکه گزارش اجمالی از مجموعه نرجس الحدیقه درمکه گزارش اجمالی از مجموعه نرجس الحدیقه درمکه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گزارش اجمالی از مجموعه نرجس الحدیقه درمکه گزارش اجمالی از مجموعه نرجس الحدیقه درمکه گزارش اجمالی از مجموعه نرجس الحدیقه درمکه گزارش اجمالی از مجموعه نرجس الحدیقه درمکه گزارش اجمالی از مجموعه نرجس الحدیقه درمکه

گزارش اجمالی از مجموعه نرجس الحدیقه درمکه

جلسات شورای فرهنگی مجموعه نرجس الحدیقه با حضور روحانیون و مدیران کاروانهای خراسان جنوبی و شمالی در سالن اجتماعات این مجموعه در مکه مکرمه برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، جلسات شوراي فرهنگي مجموعه نرجس الحديقه با حضور روحانيون و مديران كاروانهاي خراسان جنوبي و شمالي در سالن اجتماعات اين مجموعه در مكه مكرمه برگزار شد.
زمانبندي حضور روحانيون جهت پاسخگويي به سؤالات شرعي زائران و برنامه‌ريزي براي مناسبت‌هاي پيش رو از جمله مصوبات اين جلسه بود كه قرار شد طبق برنامه اعلام شده اجرايي شود.
جلسه معارفه عوامل ۵ كاروان مستقر در مجموعه نرجس الحديقه
با توجه به استقرار ۵ كاروان از استانهاي خراسان جنوبي و شمالي جلسه معارفه عوامل در راستاي آشنايي و تعامل بيشتر آنان با يكديگر در خدمت به زائرين برگزار شد.
در اين جلسه هر يك از عوامل خود را معرفي و نحوه همكاري عوامل با يكديگر بيان شد و مديرمجموعه نيز در اين جلسه بر نظم، وقت شناسي، شادابي و نشاط در كمال پاكيزگي و آراستگي و رعايت اخلاق در برخورد با زائرين تأكيد كرد.
حضور نماينده بعثه مقام معظم رهبري در جمع خواهران مجموعه نرجس الحديقه
با اعلام قبلي و هماهنگي‌هاي لازم، معينه بعثه مقام معظم رهبري در جلسه قرآن خواهران مجموعه نرجس الحديقه حضور يافت و به ايراد سخنراني پرداخت.
با توجه به اينكه اين جلسه در روز شهادت جوادالائمه (ع) برگزار مي‌شد در پايان جلسه و بعد از پايان سخنراني معينه، ذكر مصيبت نهمين ستاره تابناك امامت و ولايت حضرت جوادالائمه توسط يكي از مداحان اهل بيت انجام گرفت.
عوامل اجرايي حج ۹۳ از جمله؛ مديران كاروان‌ها، روحانيون، پزشكان و زائران مي‌توانند اخبار واطلاعات مربوط به كاروان‌هاي خود قبل از سفر حج و حين سفر، خاطرات و اتفاقات مهم، تصاوير ويژه از زيارات و غيره را براي انتشار در پايگاه حج ارائه دهند.
براي ارتباط با پايگاه اطلاع رساني حج و نحوه ارسال اخبار و اطلاعات و تصاوير كاروان‌هاي خود اينجا كليك كنيد.


| شناسه مطلب: 48285




كاروان مكه حج ۹۳



نظرات کاربران