بازگشت حجاج جهان به کشورهایشان آغاز شد بازگشت حجاج جهان به کشورهایشان آغاز شد بازگشت حجاج جهان به کشورهایشان آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشت حجاج جهان به کشورهایشان آغاز شد بازگشت حجاج جهان به کشورهایشان آغاز شد بازگشت حجاج جهان به کشورهایشان آغاز شد بازگشت حجاج جهان به کشورهایشان آغاز شد بازگشت حجاج جهان به کشورهایشان آغاز شد

بازگشت حجاج جهان به کشورهایشان آغاز شد

بازگشت حجاج تا ساعاتی دیگر، کشف یک تن گوشت فاسد در مکه مکرمه و افزایش ذبح در کشتارگاه های مکه مکرمه از جمله اخبار موسم حج است.

بازگشت حجاج از امروز آغاز شد
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، عكاظ نوشت: كاروانهاي حجاج عجول (حجاجي براي رفتن عجله دارند) امروز دوشنبه به مكه مكرمه مي‌روند تا پس از اداي طواف وداع به كشورهاي خود بازگردند.
گم شدن ۱۴۹ هزار حاجي در مشعر منا
عكاظ از راهنمايي ۱۴۹ هزار حاجي گم شده از مليتهاي مختلف در مشعر منا و هدايت آن‌ها به اماكن اسكانشان در ايام تشريق خبر داد.
كشف يك تن گوشت فاسد در مكه مكرمه
شهرداري اجياد مكه مكرمه از افزايش نظارت بر مراكز فروش مواد غذايي و مراكز تجاري طي روزهاي اخير و كشف و معدوم شدن يك تن گوشت فاسد خبر داده است.
هشدار درباره خريد مواد غذايي از دست فروشان
وزارت بهداشت عربستان درباره خريد مواد غذايي از فروشندگان دست فروش به سبب رعايت نشدن اصول بهداشتي به حجاج بيت الله الحرام هشدار داد.
افزايش ذبح در كشتارگاه‌هاي مكه مكرمه
خبرگزاري عربستان از افزايش صددرصدي ذبح در كشتارگاه‌هاي مكه مكرمه نسبت به سال گذشته خبر داد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بر اساس اين گزارش، تعداد دام‌هاي قرباني شده از صبح روز عيد قربان (شنبه در عربستان) تا روز بعد به يك ميليون و ۱۶۳ هزار و ۴۲۶ راس شامل گوسفند و ش‌تر و گاو رسيده است كه شامل هفت كشتارگاه براي گوسفند، يك كشتارگاه براي ش‌تر و گاو است. تا كنون ۴۷۶ هزار و ۴۲۶ راي گوسفند و ۶۸۷ هزار راس ش‌تر و گاو در مشعر منا قرباني شده است.
اثري از كررونا و ابولا نيست
يك مقام سعودي اعلام كرد الحمدالله، هيچ موردي از ابتلا به ويروس كورونا يا ابولا در ميان حجاج مشاهده نشده است.
ميهماني شاه عربستان براي مقامات كشور‌ها و مسئولان بعثه‌هاي حج
سلمان بن عبدالعزيز وليعهد ملك عبدالله به نيابت از شاه عربستان كه خبرهاي ضد و نقيضي درباره وضعيت سلامتي وي منتشر شده است، مراسم ساليانه استقبال از سران كشورهاي اسلامي و روساي بعثه‌هاي حج در موسم حج امسال را ميزباني كرد.
در اين مراسم سران برخي كشورهاي شركت كننده در موسم حج از جمله رئيس جمهور سودان و رئيس جمهوري تاتارستان حضور داشتند.
افزايش فعاليت هواپيمايي حج براي كنترل رمي جمرات
مقامات امنيتي سعودي از افزايش پرواز بالگردهاي امنيتي براي رصد كردن رمي جمرات خبر دادند.


| شناسه مطلب: 48445




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران