معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۱  انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۱  انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۱  انتخاب با رای کاربران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۱  انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۱  انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۱  انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۱  انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۱  انتخاب با رای کاربران

معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۱ انتخاب با رای کاربران

پایگاه‌ اطلاع رسانی حج در نظر دارد تا زمان اعلام نتایج نهایی وبلاگ‌ها و انتخاب آن از سوی کاربران اینترنتی به صورت مرتب تمامی این وبلاگ‌ها را جهت آشنایی مخاطبان معرفی کند. در ادامه پنج وبلاگ بر‌تر را جهت آشنایی شما مخاطبان و انتخاب برترین‌ها معرفی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، نخستين جشنواره وبلاگ‌نويسان كاروان‌هاي حج ۹۳، امسال با رقابت بيش از ۱۳۰ كاروان برگزار شد كه در اين ميان ۲۰ وبلاگ به عنوان بر‌ترين وبلاگ‌هاي كاروان حج ۹۳ از سوي هيئت داوران در مرحله نخست انتخاب شدند.
براساس اين گزارش، پايگاه اطلاع رساني حج در نظر دارد تا زمان اعلام نتايج نهايي وبلاگ‌ها و انتخاب آن از سوي كاربران اينترنتي به صورت مرتب تمامي اين وبلاگ‌ها را جهت آشنايي مخاطبان معرفي كند.
در ادامه پنج وبلاگ بر‌تر را جهت آشنايي شما مخاطبان و انتخاب برترين‌ها معرفي خواهيم كرد.
وبلاگ نخست، «فيض‌الزهرا» است كه شماره كاروان آن ۱۹۹۰۵ از استان تهران مي‌باشد و در حج امسال به صورت اينترنتي و در فضاي مجازي حضور فعالي دارد كه نشاني اينترنتي آن http://www.feizazzahra.blogfa.com/ است.
اين وبلاگ به مديريت اكبر فيضي به عنوان مدير كاروان فعال مي‌شود كه داراي بخش‌هاي مختلفي همچون اخبار و اطلاعيه‌هاي كاروان، اماكن و سرزمين‌هاي مقدس، آيات واحاديث حج و گالري عكس مكه مكرمه است.
در اين وبلاگ مدير كاروان تلاش كرده است كه مطالب خود را به صورت روزانه در اختيار زائرانش قرار دهد، ‌همچنين آخرين تصاوير از فعاليت‌هاي كاروان را در اين وبلاگ به روز رساني مي‌كند.
دومين وبلاگ فعال و بر‌تر كاروان حج ۹۳، وبلاگ كاروان حج مدينه به شمار ۱۷۲۸۱ و به نشاني http://haj17281.persianblog.ir/ است كه مديريت آن برعهده يدالله حاجي‌علي‌اكبري است.
اين وبلاگ نيز همچون ساير وبلاگ‌ها در سرعت و عمل بيشتر دقت دارد و آخرين مطالب و به روز‌ترين اخبار حج وزيارت را در فضاي مجازي در اين سامانه اينترنتي منتشر مي‌كند كه بيشتر زائرانش از اين طريق با كاروان ارتباط مي‌گيرند.
انتشار نشريه آنلاين زائر از ديگر ابتكاراتي است كه اين مدير كاروان انجام داده است و افزون بر اطلاع رساني مجازي به زائران، مطالب با اهميت را در قالب نشريه در فضاي مجازي به زائرانش ارائه مي‌كند.
همچنين مدير كاروان تلاش كرده است افزون بر انتشار آخرين تصاوير از فعاليت‌ها و برنامه‌هاي كاروان، برخي فيلم‌هاي اين كاروان را در اختيار كاربران قرار دهد.
صبح صادق عرفات، ‌ سومين وبلاگ بر‌تر در جشنواره وبلاگ نويسان كاروان‌هاي حج ۹۳ انتخاب شده است كه اين وبلاگ از زيبايي و قالب خوبي برخوردار است و تلاش كرده تا حرفه‌اي‌تر در فضاي مجازي ظاهر شود.
منوهاي اصلي اين وبلاگ در قالب اخبار، برجسته‌ها، حج تمتع، دسته بندي نشده، عتبات عاليات، ‌عمره مفرده، مجموعه فندق قصرالشرف و مناسبت‌ها فعال شده است.
زائران اين كاروان از استان خراسان رضوي و مشهد هستند كه اين وبلاگ در تفاوت چشمگيري افزون بر انتشار تصاوير برنامه‌هاي زائران كاروانش، به صورت مختصري گزارش خبري اين برنامه‌ها را در اختيار كاربران قرار داده است.
براي مشاهده و اظهار نظر در خصوص اين وبلاگ مي‌توانيد به نشاني http://aghaeekabir.ir/ مراجعه كنيد.
كاروان حج تمتع ۱۹۳۲۵ با مديريت محسن شوشتري از ديگر وبلاگ‌هاي بر‌تر حج امسال است كه مدير كاروان وبلاگ خود را با همين عنوان در فضاي مجازي فعال كرده است و تلاش كرده با قالب‌هاي رسمي وبلاگش را به روز رساني كند.
مدير اين كاروان نيز وبلاگ كاروانش را به روز رساني مي‌كند و آخرين تصاوير را همچون ساير كاروان‌ها در فضاي مجازي قرار مي‌دهد تا زائران از اين طريق ارتباط بيشتر با هم داشته باشند.
اين وبلاگ به نشاني http://shooshtari۱۹۳۲۵.ir/ و با نام خود كاروان در فضاي مجازي فعال است و كاربراران مي‌توانند از اين طريق به اطلاعات كاروان مربوطه دسترسي پيدا كنند.
حسين حسين‌پور با كاروان شماره ۱۹۰۱۴ در فضاي مجازي فعال است كه افزون بر ساير وبلاگ‌هاي كاروان‌ها اين مدير محتواي بيشتري را در اختيار زائرانش قرار داده است.
اين مدير كاروان تلاش كرده تا در قالب‌هاي نقاشي فرزندان زائران در موسم حج سال‌هاي مختلف اين جذابيت را ايجاد كند تا زائران بيشتري را در فضاي مجازي به خود جذب كند.
آموزش تصويري مناسك حج، احكام و مناسك جچ، نرم افزارهاي كاربردي، كتابخانه حج، حج در كلام امام و رهبري، معرفي اماكن اسلامي شهر مدينه و ساير اماكن مقدس در سرزمين وحي از مهم‌ترين بخش‌هاي اين وبلاگ است.
علاقه‌مندان مي‌توانند براي مشاهده اين وبلاگ به نشاني http: //haj۱۹۰۱۴. ir/ مراجعه كنند.
جهت شركت در نظرسنجي انتخاب برترين هاي وبلاگ هاي مديران كاروان هاي حج ۹۳ اينجا را كليك نماييد!


| شناسه مطلب: 48507




حج ۹۳ وبلاگ حج



نظرات کاربران