یک کاروان قمی گزارش آنلاین به خانواده‌های حجاج میدهد یک کاروان قمی گزارش آنلاین به خانواده‌های حجاج میدهد یک کاروان قمی گزارش آنلاین به خانواده‌های حجاج میدهد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک کاروان قمی گزارش آنلاین به خانواده‌های حجاج میدهد یک کاروان قمی گزارش آنلاین به خانواده‌های حجاج میدهد یک کاروان قمی گزارش آنلاین به خانواده‌های حجاج میدهد یک کاروان قمی گزارش آنلاین به خانواده‌های حجاج میدهد یک کاروان قمی گزارش آنلاین به خانواده‌های حجاج میدهد

یک کاروان قمی گزارش آنلاین به خانواده‌های حجاج میدهد

وبلاگ کاروان ۳۵۰۰۲ قم روزانه با اخبار و تصاویر زائران به روز می شود و رضایت خانواده های حجاج را در پی داشته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج و زيارت، كاروان ۳۵۰۰۲ قم «كاروان حج ابراهيمي» از جمله كاروان‌هاي فعال قمي است كه با تهيه اخبار و گزارش‌ها از وقايع و اتفاقات سفر حج و درج در وبلاگ كاروان، رضايتمندي مطلوبي را در بين خانواده‌هاي زائران بوجود آورده است.
وبلاگ اين كاروان به نشاني http: //haj-ebrahimi۳۵۰۰۲. blogfa. com/ توانسته با پوشش خبري از برنامه‌هاي كاروان در طول سفر به نحو مطلوبي با خانواده‌هاي زائران ارتباط برقرار كند.
دكتر رضا ابراهيمي مدير اين كاروان در گفت‌و‌گويي با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج هدف از اين اقدام را اطلاع رساني بموقع به خانواده‌هاي زائران عنوان و خاطر نشان ساخت: كليه برنامه‌هاي سفر امسال به همراه گزارش تصويري اقدامات بصورت روزانه در اين وبلاگ بارگذاري مي‌شود.
وي از سلامت كامل كليه زائران كاروان خبر داد و افزود: الحمدالله حج امسال نيز با تدابير اتخاذ شده از سوي بعثه مقام معظم رهبري و نيز سازمان حج و زيارت با شكوه هر چه تمام برگزار شد.
وي از اجراي برنامه‌هاي مختلف فرهنگي در طول سفر حج براي زائران اين كاروان خبر داد و افزود: برگزاري شبي با شهدا، ختم روزانه قرآن توسط زائران كاروان در مكه و مدينه، بازديد از اماكن و مشاعر مقدس و استفاده از رسانه‌هاي ديجيتال در آموزش مسائل حج از جمله برنامه‌هاي انجام شده توسط اين كاروان در سفر حج امسال است.
مدير كاروان ۳۵۰۰۲ قم زمان پرواز بازگشت اين كاروان را شامگاه يكشنبه ۲۰ مهرماه بوقت ايران اعلام كرد.


| شناسه مطلب: 48511




كاروان وبلاگ حج



نظرات کاربران