دعای حجاج عراقی برای سرنگونی داعش دعای حجاج عراقی برای سرنگونی داعش دعای حجاج عراقی برای سرنگونی داعش بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعای حجاج عراقی برای سرنگونی داعش دعای حجاج عراقی برای سرنگونی داعش دعای حجاج عراقی برای سرنگونی داعش دعای حجاج عراقی برای سرنگونی داعش دعای حجاج عراقی برای سرنگونی داعش

دعای حجاج عراقی برای سرنگونی داعش

رییس شورای عالی حج و عمره عراق با اشاره به دعای حجاج عراقی برای پیروزی ملت و نیروهای امنیتی عراق در برابر داعش تکفیری گفت: حجاج برای حل مشکل آوارگان و بازگشت آن‌ها به خانه‌هایشان دعا کردند.

به گزارش گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از شبكه الغدير عراق، صالح الحيدري رييس شوراي عالي حج و عمره عراق با ارزيابي مثبت از موسم حج امسال براي حجاج عراقي، گفت: حجاج عراقي توانستند شعائر حج و مناسك آن را به كامل‌ترين وجه به جا آورند
الحيدري در نامه‌اي به حيدرالعبادي نخست وزير عراق گفت: عيد سعيد قربان را تبريك اعلام كرده و موفقيت موسم حج براي عراقي‌ها را اعلام مي‌كنم.
وي با اشاره به دعاي حجاج عراقي براي پيروزي ملت و نيروهاي امنيتي عراق در برابر داعش تكفيري گفت: حجاج براي حل مشكل آوارگان و بازگشت آن‌ها به خانه‌هايشان دعا كردند.
الحيدري افزود: سفر حج عراقي رابطه گرم و صميمي ميان طيفهاي مختلف ملت عراق و همبستگي و همكاري آن‌ها در موفقيت اين سفر معنوي را اثبات كرد.
تعداد حجاج عراقي بر اساس اعلام مسئولان شوراي حج و عمره عراقف ۲۶ هزار و ۹۰۰ نفر بود.
از سوي ديگر وزير حمل و نقل عراق با اشاره به آغاز عمليات بازگشت حجاج اين كشور به عراق از تدابيري براي انتقال مناسب حجاج از فرودگاه بين المللي بغداد به مراكز سكونت آن‌ها خبر داد.


| شناسه مطلب: 48546




حج تمتع عراق داعش



مطالب مرتبط

نظرات کاربران