معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۲  انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۲  انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۲  انتخاب با رای کاربران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۲  انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۲  انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۲  انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۲  انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۲  انتخاب با رای کاربران

معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج۲ انتخاب با رای کاربران

در این گزارش وبلاگ کاروان از حرم تا حرم، وبلاگ کاروان اهواز، وبلاگ کاروان توانگر، وبلاگ مهزیار و وبلاگ کاروان ایلام،‌جهت اظهار نظر و رای‌گیری از سوی کاربران فضای مجازی معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، وبلاگ كاروان از حرم تا حرم با مديريت سيدجواد رجائي شوشعري به عنوان ششمين وبلاگ بر‌تر جشنواره وبلاگ نويسان كاروان‌هاي حج ۹۳ انتخاب شده است كه اين وبلاگ افزون بر آراستگي‌هاي ظاهري در وبلاگ خود برخي مطالب مفيد را براي زائرانش در وبلاگ مربوطه قرار داده است.
اين وبلاگ هم مختصص زائران كاروان‌هاي مشهد مقدس است كه مدير كاروان تلاش كرده است افزون بر ارتباط مجازي با زائرانش، تمامي راه‌هاي ارتباطي را براي زائرانش فراهم كند تا آن‌ها بتواند به راحتي اين كاروان را جهت عزيمت حج انتخاب كنند.
آقاي رجايي شوشعري همچنين در وبلاگش تصاوير تمامي جلسات و برنامه‌هاي كاروان را منتشر مي‌كند و براي ارتباط بيشتر با زائران سامانه پيام كوتاه را راه اندازي كرده است.
علاقه‌مندان براي مشاهده اين وبلاگ مي‌توانند به نشاني http://rajaei19303.blogfa.com/ مراجعه كنند.
كاروان اهواز، هفتمين وبلاگ بر‌تر از ۲۰ وبلاگ انتخاب شده از سوي هيئت داوران است كه اين وبلاگ با نام عبدالام حويزاوي در فضاي مجازي فعال است و نشاني اينترنتي آن http://www.karevan20200.ir/w/است.
پربازديد‌ترين اخبار اين وبلاگ هزينه تشرف سفر كاروان، برنامه جلسات آموزسي، جلسه توجيهي و اولويت‌هاي جديد حج تمتع مي‌باشد.
اين وبلاگ تلاش كرده بيشتر مباحث خود را به اخبار اختصاص بدهد و در حوزه اطلاع رساني نيز فعاليت بيشتري داشته است و در كنار اخبار عمومي، لينك برخي سايت‌هاي مورد نياز زائران را قرار داده است.
تصاوير، فيلم، صوت و متن از ديگر بخش‌هاي فعال اين وبلاگ است كه به مديريت عبدالامام حوايزي به روز رساني مي‌شود.
همچنين وبلاگ توانگر با شماره كاروان ۲۴۲۳۲ در جشنواره وبلاگ نويسان كاروان حج ۹۳ به عنوان هشتيمن وبلاگ بر‌تر تاكنون انتخاب شده است كه اين وبلاگ نيز از شاخصه‌هاي خوبي تاكنون برخوردار بوده است.
نوآوري و ظاهر نمايي بسيار قشنگ با فضاي روحاني و معنوي سرزمين وحي از جمله امتيازات اين وبلاگ است كه مطالب آرشيويي اين وبلاگ نيز قابل دسترس كاربران است و علاقه‌مندان مي‌توانند براي اظهار نظر نهايي در خصوص اين وبلاگ به نشاني http://hajtavangar.blogfa.com/مراجعه كنند.
وبلاگ مهزيار كه بيشتر تلاش كرده است حرفه‌اي ظاهر شود از ميان ساير وبلاگ‌ها به روز‌تر است و از المان‌هاي خوبي در وبلاگش استفاده كرده است.
اين وبلاگ به معرفي اماكن زيارتي پرداخت و در بخش سمت راست وبلاگش موضوعات همچون حج تمتع، عمره، سوريه، عتبات و گالري تصاوير قرار دارد كه علاقه‌مندان جهت مشاهد اين وبلاگ مي‌توانند به نشاني http://www.mahziyar.ir/Mahziyar.aspxمراجعه كنند.
كاروان حج تمتع ۱۴۰۰۳ ايلام از جمله بيست وبلاگ بر‌تر است كه از سوي هيئت داوران انتخاب شده است و اين وبلاگ در صفحه نخست خود توصيه‌هاي پزشكي، نكات ضروري، آموزش‌هاي لازم را در اختيار زائران قرار داده است.
همچنين موضوعاتي همچون مدينه، ‌مكه، مناسك، اسرار حج، ‌خاطرات و حكايات، ترنم عشق، پايگاه‌هاي مرتبط و اخبار از ديگر بخش‌هاي اين وبلاگ است كه به نشاني http://www.14003.ir/قابل مشاهد است.
جهت شركت در نظرسنجي انتخاب برترين هاي وبلاگ هاي مديران كاروان هاي حج ۹۳ اينجا را كليك نماييد!


| شناسه مطلب: 48550




وبلاگ حج



نظرات کاربران