بازداشت مفتی جنجالی سعودی پس از انتقاد از نحوه برگزاری حج بازداشت مفتی جنجالی سعودی پس از انتقاد از نحوه برگزاری حج بازداشت مفتی جنجالی سعودی پس از انتقاد از نحوه برگزاری حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازداشت مفتی جنجالی سعودی پس از انتقاد از نحوه برگزاری حج بازداشت مفتی جنجالی سعودی پس از انتقاد از نحوه برگزاری حج بازداشت مفتی جنجالی سعودی پس از انتقاد از نحوه برگزاری حج بازداشت مفتی جنجالی سعودی پس از انتقاد از نحوه برگزاری حج بازداشت مفتی جنجالی سعودی پس از انتقاد از نحوه برگزاری حج

بازداشت مفتی جنجالی سعودی پس از انتقاد از نحوه برگزاری حج

برخی رسانه‌های سعودی از بازداشت یک مفتی جنجالی عربستانی پس از انتقاد از وضعیت خدمات ارائه شده به حجاج خبر دادند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، روزنامه اينترنتي "المرصد" تأكيد كرد كه "محمد العريفي" همچنان در بازداشت است و نوشت: فهرستي از اتهامات عليه العريفي مطرح شده است و بازداشت او به دليل اظهارنظر درباره انتقاد از قطار انتقال حجاج به اماكن مقدس نيست و اين مبلغ به صورت مكرر از طريق شبكه‌هاي اجتماعي مسائلي را مطرح كرده است كه موجب ناآرامي جامعه مي شود.
به گفته اين منابع، العريفي از چهارشنبه گذشته بازداشت شده است و فردي كه از طريق صفحه تويتر او در حال انتشار مطالب است، خود العريفي نيست.
محمد العريفي هفته گذشته در صفحه خود در تويتر نوشته بود: قطار مشاعر حج امسال بدتر از سال گذشته بود.. شكايت حجاج زياد بود، بي انظباطي و ناهماهنگي در زمانبندي ها، توقف هاي مكرر و بدون علت، خرابي آسانسورها و پله هاي برقي و .. از جمله مشكلاتي بود كه به وفور مشاهده شد.
العريفي در ماههاي گذشته جوانان سعودي را براي حضور در جنگ عليه حكومت قانوني سوريه تشويق كرده بود. وي در پيامي علني كه همينك در پايگاه اينترنتيش موجود است به معارضين سوري وعده ارسال سلاح نيز داده است.


| شناسه مطلب: 48585




عربستان حج۹۳



نظرات کاربران