بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه‌های مکه+گزارش تصویری بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه‌های مکه+گزارش تصویری بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه‌های مکه+گزارش تصویری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه‌های مکه+گزارش تصویری بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه‌های مکه+گزارش تصویری بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه‌های مکه+گزارش تصویری بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه‌های مکه+گزارش تصویری بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه‌های مکه+گزارش تصویری

بازدید سرپرست حجاج ایرانی از آشپزخانه‌های مکه+گزارش تصویری

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در بازدید آشپزخانه‌های مکه گفت: اصلاح از درون موجب‌شده تا کیفیت خدمت‌رسانی به حجاج افزایش یابد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدعلي قاضي‌عسكر كه پس از بازديد از آشپزخانه‌هاي متمركز ايران در مكه با خبرنگاران سخن مي‌گفت، به افزايش تعداد اقلام وارد‌شده از ايران براي طبخ غذا به عربستان و تاثيرگذاري مثبت آن بر كيفيت طبخ غذا اشاره و اضافه كرد: امسال يكي از آشپزخانه‌ها كه شرايط مناسبي نداشت در مكه از گردونه كار خارج شد و اين امر هم بر بهبود خدمت‌رساني در اين بخش موثر بوده است.
سرپرست حجاج ايراني در بيان نكته‌اي ديگر به ارتقاي كيفيت اقلام خريداري‌شده پرداخت و افزود: موضوع مهم رشد تنوع غذايي است كه رضايت زائر را بيشتر تامين مي‌كند. وي اضافه كرد: با استفاده از تجهيزاتي كه به تازگي خريداري شده، طبخ غذا به نحو قابل‌توجهي مطلوب‌تر شده است.
اميرالحاج ايران به آسيب‌شناسي‌هاي مكرر صورت‌گرفته توسط مسوولان سازمان حج و زيارت براي اصلاح از درون اشاره كرد و اين امر را دليلي براي روند رو به رشد خدمات‌دهي به ضيوف‌الرحمن دانست. وي يادآور شد: ‌ همين امر موجب شده تا شكايت‌هاي زائران از وضعيت غذا به نحو چشم‌گيري كاهش بيابد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين قاضي‌عسكر و آقاي سعيد اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت كه صبح امروز جمعه به بازديد آشپزخانه‌هاي ابوجدايل و وداد كعكي رفته بودند، پس از ديدار و گفت‌وگو با كاركنان اين آشپزخانه‌ها و اطلاع از روند فعاليت‌هاي آنان، به منطقه‌اي در نزديكي خيابان حج رفتند و از انبار تداركات ايران بازديد كردند.
عكس/ كمال الدين شاهرخ




نظرات کاربران