معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج(۳) انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج(۳) انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج(۳) انتخاب با رای کاربران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج(۳) انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج(۳) انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج(۳) انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج(۳) انتخاب با رای کاربران معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج(۳) انتخاب با رای کاربران

معرفی وبلاگ‌های بر‌تر کاروان‌های حج(۳) انتخاب با رای کاربران

در ادامه معرفی وبلاگ‌های برتر،‌امروز نیز ۵ وبلاگ دیگر برای مخاطبان جهت ارزیابی و نظرخواهی نهایی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، در ادامه معرفي وبلاگ‌هاي برتر،‌امروز نيز ۵ وبلاگ ديگر براي مخاطبان جهت ارزيابي و نظرخواهي نهايي معرفي مي‌شود.
وبگاه كاروان حج تمتع ۱۷۰۴۹ با عنوان پايگاه اطلاع رساني كاروان به مديريت رحمت‌الله اكبريان به نشاني http://haj17049.com/ در فضاي مجازي فعال است.
اين وبگاه به عنوان يازدهم گزينه انتخابي هيئت داوران جشنواره كاروان حج ۹۳ انتخاب شده است كه براي راي گيري نهايي و انتخاب برترين‌ها در پايگاه اطلاع رساني حج منتشر شده تا كاربران مجازي به بهترين‌ها امتياز بدهند.
اين وبگاه داراي بخش‌هاي گالري كاروان، ‌پيام مدير، اطلاعيه‌ها، آموزشي، تصاوير، ادعيه، احاديث و جملات است كه در حج امسال نيز فعاليت چشمگيري در فضاي مجازي داشته است.
يكي ديگر از بيست وبلاگ انتخاب شده از سوي هيئت داوران جشنواره وبلاگ نويسان كاروان حج ۹۳، كاروان حج محمد (ص) به شماره ۱۷۶۱۹ است كه اين وبلاگ به نشاني http://17619.persianblog.ir در فضاي مجازي فعال است.
در آخرين مطالب اين وبلاگ، پرواز برگشت، جمع كردن سنگ براي جمرات، ‌تراشيدن سريكديگر، آخرين جلسه كاروان در مكه، ‌مسوولين فرهنگي، جلسات ختم قرآن ديده مي‌شود.
اين وبلاگ به مديريت اميرعلي تاش به روز رساني مي‌شود كه حج تمتع، ‌اطلاع رساني، رخداد‌ها، اخبار و آموزش از موضوعات اين وبلاگ است.
وبلاگ كاروان حج ۱۹۰۰۶ به مديريت محمدوحيديان اردكان به عنوان سيزدهمين وبلاگ جشنواره وبلاگ نويسان كاروان حج ۹۳ انتخاب شده است كه به نشاني http://www.haj19006.ir/ در فضاي مجازي فعال است.
اين وبلاگ كه از زيبايي طاهري خوبي برخوردار است، ‌توانسته با تنوع در مطالب و تصاوير كاربران بيشتري را به خود جذب كند و در بخش‌هاي مختلفي در فضاي مجازي فعاليت كند. اخبار، معارف حج، حج ۹۳، چندرسانه‌اي و عكس از بخش‌هاي مهم اين وبلاگ است.
مجيد مقدم، مدير كاروان حج اهل بيت عليهم‌السلام قم است كه در فضاي مجازي به نشاني http://www.haj35004.blogfa.com فعاليت مي‌كند.
وي در صفحه نخست كه نوشته است: سفر معنوي حج زيبا‌ترين و معنوي‌ترين سفر هر فرد مسلامان است كه در طول همواره با اشتياق در آرزوي انجام آن است. سفر به مكه و زيارت اولين‌ خانه‌اي كه خدا براي مردم بنا نهاده و تصوير عرش بر زمين و قبله‌گاه همه مومنين از آدم تا پايان عالم است.»
كوچ از مني، حركت به عرفات، زايران در انتظار عرفات، دعاي كميل در مكه مكرمه، اخبار ازمكه مكرمه، ‌ برنامه حركت كاروان از آخرين مطالب به روز رساني شده توسط اين مدير كاروان در وبلاگ حج اهل بيت است.
حج حقيقي‌، عنوان پانزدهمين وبلاگ انتخاب شده از بيست وبلاگ بر‌تر از سوي هيئت داوران است كه اين وبلاگ به كاروان حج ۹۳ به شماره كاروان ۳۵۰۱۹ از قم اختصاص يافته و نشاني http://haghighi35019.blogfa.com/ اينترنتي آن هم است.
اين وبلاگ با شعار هميشه همراه شماييم، سعي كرده است كه كاروان را در فضاي مجازي آنلاين نشان دهد و در اين كار تاحدودي نيز موفق بوده است.
اخبار كاروان، برنامه كلاس‌هاي آموزشي، نشريه پيام زائر، گزارش تصويري جلسات آموزشي كاروان، احكام عمومي، مناسك عمره تمتع و حج تمتع، اماكن و آثار تاريخ مكه و مدينه و اسرار معارف از جمله موضوعات اختصاص داده شده به اين وبلاگ است.


| شناسه مطلب: 48599




حج ۹۳ وبلاگ حج



نظرات کاربران