فرمانده سپاه قم: 

واقعه غدیرخم در قم بازسازی می‌شود فرمانده سپاه قم: 

واقعه غدیرخم در قم بازسازی می‌شود فرمانده سپاه قم: 

واقعه غدیرخم در قم بازسازی می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فرمانده سپاه قم: 

واقعه غدیرخم در قم بازسازی می‌شود فرمانده سپاه قم: 

واقعه غدیرخم در قم بازسازی می‌شود فرمانده سپاه قم: 

واقعه غدیرخم در قم بازسازی می‌شود فرمانده سپاه قم: 

واقعه غدیرخم در قم بازسازی می‌شود فرمانده سپاه قم: 

واقعه غدیرخم در قم بازسازی می‌شود
فرمانده سپاه قم:

واقعه غدیرخم در قم بازسازی می‌شود

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه واقعه غدیرخم در قم بازسازی می‌شود، گفت: هرساله به مناسبت واقعه بزرگ غدیر جشن بزرگی در نزدیکی کوه خضر برگزار می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از تسنيم، سردار مهدي مهدوي‌نژاد در نشست بازسازي واقعه غدير كه پيش از ظهر امروز در ساختمان شهيد سعيدي سپاه علي بن ابي طالب (ع) برگزار شد، با اشاره به واقعه بزرگ غدير اظهار كرد: در آخرين حج پيامبر (ص) و در مسير بازگشت از طرف خداوند به رسول اكرم (ص) وحي نازل شد كه براي اكمال دين و اتمام نعمت امام علي (ع) را به عنوان جانشين خود به مسلمانان معرفي كند.
فرمانده سپاه قم افزود: به بركت پيروزي انقلاب اسلامي امام علي (ع) براي همه مسلمانان به عنوان حركت درصراط مستقيم الهي معرفي شده است كه الگويي بي‌نظير براي حركت انقلاب اسلامي ايران است.
سردار مهدوي‌نژاد بيان كرد: پس از مدت كوتاهي از انتخاب امام علي (ع) به عنوان رهبر مسلمانان عده‌اي منحرف از مسئله ولايت از كلمه ولي به عنوان محبت نام بردند و ظلم‌هايي به امام علي (ع) روا كردند و سپس حادثه عاشورا را به وجود آوردند، دشمنان نگذاشتند كه نور الهي ائمه (ع) به عنوان اكمال دين و اتمام نعمت براي بشريت در تاريخ پابرجا بماند و بيشترين ستم‌ها را در حق اهل بيت (ع) انجام دادند.
وي با اشاره به عشق مردم به اهل بيت (ع) بيان كرد: هرچه به بصيرت و معرفت و آگاهي مردم در ايران اسلامي به عنوان‌‌ام اقراي جهان اسلام اضافه مي‌شود عشق و علاقه توسط مسلمانان جهان به ايران اسلامي بيشتر مي‌شود.
فرمانده سپاه قم با اشاره به واقعه بزرگ غدير عنوان كرد: ايام دهه ولايت و عيد بزرگ غدير فرصت مناسبي است تا به بحث غدير و خطبه تاريخي آن بپردازيم.
سردار مهدوي‌نژاد با اشاره به برگزاري نمايش واقعه غدير در قم تصريح كرد: هرساله به مناسبت واقعه بزرگ غدير جشن بزرگي در نزديكي كوه خضر برگزار مي‌شود، اين مراسم از صبح شروع مي‌شود و تا اذان ظهر ادامه دارد و با برپايي نماز جماعت ظهر پايان مي‌پذيرد.
وي اظهار كرد: مراسم نمايش بازسازي واقعه بزرگ غدير از سال ۸۹ در قم شروع شد و هر ساله در همه شهر‌هاي بزرگ شاهد برگزاري اين مراسم هستيم، سال۸۹ در ۷۳ شهر، سال ۹۰ در ۸۸ شهر، سال ۹۱ در ۱۲۲ شهر و در سال ۹۲ در ۱۳۰ شهر از كشورمان اين جشن بزرگ برگزار شد.
فرمانده سپاه قم با اشاره به سنت خوب عيد غديرخاطر نشان كرد: يك سنت خوبي كه در عيد غدير وجود دارد ديد و بازديد مردم است، تلاش ما اين است كه برنامه‌ها ي غدير توسعه پيدا كند چون واقعه غدير جشن بزرگي است كه در كشور و در بين مردم ولايت مدار ما وجود دارد.
بيش از هزار هنرمند قمي در بازسازي واقعه غديرحضور دارند
سرهنگ احمد بيطرفان رئيس ستاد بازسازي واقعه غدير نيز در اين جلسه اظهار كرد: براي برگزاري هرچه بهتر بازسازي واقعه غديردر ۱۰ نقطه شهر قم سرويس رفت و برگشت به مراسم براي بازديد كنندگان تهيه شده است.
رئيس ستاد بازسازي واقعه غدير افزود: براي تعدادي از دانشگاه‌ها و مدارس هم سرويس رفت و برگشت به مراسم واقعه غدير تهيه شده است تا بتوان جوانان را با موضوع ولايت واين واقعه بزرگ آشنا كرد.
سرهنگ بيطرفان با اشاره به بازسازي واقعه غدير بيان كرد: بازسازي نمايش بزرگ واقعه غدير توسط ۱۰۰۰ هنرمند و هنرور برگزار مي‌شود و بيش از ۵۰۰نفر پشتيباني اين مراسم را بر عهده دارند.
وي عنوان كرد: بيش از ۱۵ هزار سكو آماده شده است تا مردم بتوانند از اين مراسم به خوبي استفاده كنند، قرار است تا رسانه ملي هم اين مراسم راپوشش دهد.
رئيس ستاد بازسازي واقعه غدير تصريح كرد: مسئول برگزاري واقعه غدير بسيج است، در سال ۸۹، ۸۰ هزار نفر از نمايش بازسازي واقعه غدير بازديد كردند كه هر ساله به اين تعداد اضافه مي‌شود، استقبال مردم از اين واقعه بسيار چشمگير است.
سرهنگ بيطرفان با اشاره به مكان برگزاري نمايش بازسازي واقعه غدير خاطر نشان كرد: مراسم واقعه غدير در اردوگاه غدير حد فاصل شهرك قدس و جمكران برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/ آ


| شناسه مطلب: 48607




قم غدير



نظرات کاربران