مشاور اوباما درحج:خدایا ما را از فتنه‌ها در امان بدار مشاور اوباما درحج:خدایا ما را از فتنه‌ها در امان بدار مشاور اوباما درحج:خدایا ما را از فتنه‌ها در امان بدار بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مشاور اوباما درحج:خدایا ما را از فتنه‌ها در امان بدار مشاور اوباما درحج:خدایا ما را از فتنه‌ها در امان بدار مشاور اوباما درحج:خدایا ما را از فتنه‌ها در امان بدار مشاور اوباما درحج:خدایا ما را از فتنه‌ها در امان بدار مشاور اوباما درحج:خدایا ما را از فتنه‌ها در امان بدار

مشاور اوباما درحج:خدایا ما را از فتنه‌ها در امان بدار

مشاور رییس جمهوری آمریکا در موسم حج امسال شرکت کرد و پس از حاجی شدن گفت:از خدا می‌خواهم جلوی ریخته شدن خون مسلمانان را بگیرد و ما را از فتنه‌های ظاهری و باطنی در امان دارد.

به گزارش گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج به نوشته عكاظ، شيخ محمد ماجد مشاور امور اسلامي باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا و امام جماعت مركز العالم الاسلامي در آمريكا امسال براي شركت در موسم حج به سرزمين وحي مشرف شد.
مشاور اوباما در گفتگو با عكاظ گفت: حج امسال از لحظه استقبال در فرودگاه تا ورود ما به مكه مكرمه، حج آساني بود و ما تلاشهاي عظيمي را كه در توسعه حرم انجام مي‌شود، لمس كرديم كه نشان دهنده اهتمام حكومت عربستان به تسهيل امور حجاج است.
وي در خصوص آرزو‌هايش در موسم حج امسال گفت: از خدا مي‌خواهم كه مسلمانان آمريكا را الگويي براي اخلاق رفيع قرار دهد و آن‌ها پيامبر (ص) را الگوي خود قرار دهند، ما مي‌خواهيم كه امت اسلام، امت رحمت و همبستگي باشند و از خدا مي‌خواهم جلوي ريخته شدن خون مسلمانان را بگيرد و ما را از فتنه‌هاي ظاهري و باطني در امان دارد.
مشاور اوباما از نيروهاي امنيتي سعودي به سبب ساماندهي اعمال مناسك حج و كمك آن‌ها به حجاج تقدير كرد.
محمد ماجد رئيس كميته گفتگوي اديان در ايالت ويرجينيا و عضو كميته گفتگوي ادياني است كه به مسائل اجتماعي در آمريكا اهتمام نشان مي‌دهد.


| شناسه مطلب: 48621




حج تمتع آمريكا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران