بازگشت نخستین کاروان جانبازان قطع نخاع از حج بازگشت نخستین کاروان جانبازان قطع نخاع از حج بازگشت نخستین کاروان جانبازان قطع نخاع از حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشت نخستین کاروان جانبازان قطع نخاع از حج بازگشت نخستین کاروان جانبازان قطع نخاع از حج بازگشت نخستین کاروان جانبازان قطع نخاع از حج بازگشت نخستین کاروان جانبازان قطع نخاع از حج بازگشت نخستین کاروان جانبازان قطع نخاع از حج

بازگشت نخستین کاروان جانبازان قطع نخاع از حج

مدیرکل فرهنگی و هنری بنیاد با اشاره به بازگشت ۴۰ نفر از جانبازان به همراه همسر و یک نفر همراه به کشور از همکاری نیروهای انتظامی و کارکنان فرودگاه امام خمینی (ره) قدردانی کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حسينعلي بيات، مديركل فرهنگي و هنري بنياد شهيد و امور ايثارگران با اعلام خبر بازگشت نخستين كاروان ويژه جانبازان قطع نخاع اعزامي به سفر حج، گفت: اين كاروان بامداد روز يكشنبه، ۲۰ مهر ماه ۹۳ با سلامت كامل به مي‌همن اسلاميمان بازگشتند.
مديركل فرهنگي و هنري بنياد ادامه داد: در گفتگويي كه با جانبازان داشتيم، همگي از ارائه خدمات و برخورد مسوولان بنياد و سازمان حج و زيارت در طول اين سفر رضايت داشتند و از روحيه و عملكرد اعضاي كاروان تقدير و تشكر كردند.
بيات افزود: جانبازاني كه از ساير استان‌هاي كشور عازم اين سفر روحاني شده بودند طبق هماهنگي‌هاي به عمل آمده درهتل انقلاب مستقر شدند تا روز بعد به شهر خود بازگردند.
مديركل فرهنگي و هنري بنياد با اشاره به بازگشت ۴۰ نفر از جانبازان به همراه همسر و يك نفر همراه به كشور از همكاري نيروهاي انتظامي و كاركنان فرودگاه امام خميني (ره) قدرداني كرد و گفت: كاروان دوم ويژه جانبازان قطع نخاع اعزامي به سفر حج روز ۵ شنبه، ۲۴ مهر ماه جاري از مكه به ايران باز خواهند گشت.
لازم به ذكر است نخستين كاروان ويژه جانبازان قطع نخاع اعزامي به سفر حج با استقبال بيات، مديركل فرهنگي و هنري بنياد شهيد و امور ايثارگران و فرشيد، مديركل حج و زيارت استان تهران وارد كشور شدند.


| شناسه مطلب: 48687




جانبازان حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران