تشرف به اسلام کشیش اسپانیایی پس از ۱۷ ماه کما تشرف به اسلام کشیش اسپانیایی پس از ۱۷ ماه کما تشرف به اسلام کشیش اسپانیایی پس از ۱۷ ماه کما بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشرف به اسلام کشیش اسپانیایی پس از ۱۷ ماه کما تشرف به اسلام کشیش اسپانیایی پس از ۱۷ ماه کما تشرف به اسلام کشیش اسپانیایی پس از ۱۷ ماه کما تشرف به اسلام کشیش اسپانیایی پس از ۱۷ ماه کما تشرف به اسلام کشیش اسپانیایی پس از ۱۷ ماه کما

تشرف به اسلام کشیش اسپانیایی پس از ۱۷ ماه کما

یک کشیش کاتولیک اسپانیایی‌تبار، در اندونزی پس از به هوش آمدن از یک کمای ۱۷ ماهه به اسلام مشرف شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، ايكنا به نقل از پايگاه خبري Halalbook.fr نوشت: اين كشيش اسپانيايي كه از ۴۳ سال پيش در جزيره جاوه اندونزي زندگي مي‌كند، هنگام تعمير سقف كليسا به همراه افراد داوطلب، دچار ايست قلبي شد و بر اثر سقوط از ارتفاع ۴ متري، به كما رفت.
«ادواردو وينچزو گومز» ۸۷ ساله در اين باره گفت: «من در مورد اسلام هيچ نمي‌دانم حتي يك بار هم در طول عمر خود قرآن را نخوانده‌ام، ولي خداوند با من سخن گفت و از من خواست به همراهش به آسمان‌ها بروم. سپس نور او تمام وجودم را روشن كرد و درهاي طلايي بهشت در مقابل من ظاهر شدند. خداوند نام خود را به من گفت و اين نام «الله» است».
اسلام‌آوردن اين كشيش موجب شگفتي شاگردان سابق او و ساكنان جزيره جاوه شده است.
ولي جالب‌تر آنكه نيمي از شاگردان مسيحي او تمايل به مسلمان‌شدن دارند. يكي از شاگردان او اعلام كرده است: «اگر «الله» خدايي واقعي است، ‌ نمي‌خواهم در اشتباه باقي بمانم و در مسير خطا حركت كنم. زيرا روز قيامت در راه است. من به پدر ادواردو ايمان دارم. ما همگي به او اعتماد داريم».
اين تازه‌مسلمان اسپانيايي درنظر دارد، مسجدي جديد بسازد و مريدان او تصميم دارند، براي ساخت مسجد به جمع‌آوري كمك‌هاي مالي بپردازند.


| شناسه مطلب: 48711




اسلام شيعه



نظرات کاربران