بازگشت سرپرست حجاج ایرانی و ریاست سازمان حج و زیارت به میهن عکس بازگشت سرپرست حجاج ایرانی و ریاست سازمان حج و زیارت به میهن عکس بازگشت سرپرست حجاج ایرانی و ریاست سازمان حج و زیارت به میهن عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشت سرپرست حجاج ایرانی و ریاست سازمان حج و زیارت به میهن عکس بازگشت سرپرست حجاج ایرانی و ریاست سازمان حج و زیارت به میهن عکس بازگشت سرپرست حجاج ایرانی و ریاست سازمان حج و زیارت به میهن عکس بازگشت سرپرست حجاج ایرانی و ریاست سازمان حج و زیارت به میهن عکس بازگشت سرپرست حجاج ایرانی و ریاست سازمان حج و زیارت به میهن عکس

بازگشت سرپرست حجاج ایرانی و ریاست سازمان حج و زیارت به میهن عکس

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی قاضی‌عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت از سرزمین وحی وارد میهن اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، نماينده ولي فقيه در امو رحج و زيارت عمليات حج را آرام و مطلوب توصيف كرد و اظهار داشت: تا اين لحظه تمام برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي عمليات حج امسال با موفقيت به انجام رسيده است. در حوزه مسائل معنوي حج شاهد برگزاري با شكوه دعاي كميل و عرفه نيز بوديم.
وي خاطر نشان كرد: جلسات انس و معرفت ما در كاروان‌ها بسيار باشكوه‌تر از گذشته برگزار شد و برنامه‌هاي قرآني ما نيز با موفقيت انجام شد. در حوزه‌هاي همايش‌ها نيز امسال سه همايش بين‌المللي قدس، تقريب و اهل بيت با موفقيت برگزار شد. همچنين همايش مقام و منزلت زن از ديدگاه اسلام و برگزاري ۱۰ نشست تخصصي از ديگر برنامه‌هاي ما در موسم حج امسال بود.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت به مسائل ديپلماسي حج نيز پرداخت و گفت: در حوزه مسائل ديپلماسي حج ديدارهاي متعددي با وزرا و بعثه‌هاي حج كشورهاي اسلامي داشتيم.
وي ادامه داد: نكته ديگري كه در اين ديدار‌ها وجود داشت نفرتي است كه جهان اسلام نسبت به تكفيري‌ها و تندرو‌ها پيدا كرده است و در اين زمينه آن‌ها نيز با مقامات جمهوري اسلامي ايران و آنچه كه مقام معظم رهبري مطرح مي‌كنند هم‌عقيده هستند.




نظرات کاربران