کوبانی آزاد شد کوبانی آزاد شد کوبانی آزاد شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کوبانی آزاد شد کوبانی آزاد شد کوبانی آزاد شد کوبانی آزاد شد کوبانی آزاد شد

کوبانی آزاد شد


منابع رسانه‌ای خبر دادند که شبه نظامیان داعشی از شهر کوبانی (عین‌العرب) خارج شده‌اند و به روستاهای اطراف این شهر عقب نشینی کرده‌اند،

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از فارس، اين در حالي است كه طي دو روز اخير و با تشديد درگيري‌هاي شيرزنان و مردان مقاوم كوباني در كنار پوشش آتش هوايي، نيروهاي گروه تروريستي داعش از بسياري نقاط اين شهر عقب نشيني كرده بودند و تنها دو نقطه باقي مانده در دست اين گروه بود.
تلويزيون الميادين از قول مسئولان كرد خبر داد كه شبه نظاميان داعشي از شهر كوباني (عين العرب) خارج شده‌اند و به روستاهاي اطراف اين شهر عقب نشيني كرده‌اند.
بنا بر اين گزارش، نيروهاي كرد توانسته‌اند پس از درگيري‌هاي شديد با نيروهاي داعش بر بخش‌هاي زيادي از شهر كوباني دوباره مسلط شوند.
كرد‌ها در كوباني تصاوير متعددي از اجساد شبه نظاميان داعشي را در اين شهر منتشر كردند و شبكه الميادين هم تصاويري از كارناوال شادي در خيابان‌هاي عين العرب پخش كرد.
در همين زمينه «ولات درويش» از مقامات ارشد در كوباني به الميادين گفت: درگيري در محورهاي سه گانه اگنون به خارج از كوباني انتقال يافته است و تلاش داعش براي كنترل اين شهر ناكام ماند.
درويش با اشاره به اينكه داعشي‌ها پس از ناتواني در ورود به شهر حالا اقدام به حملات خمپاره‌اي به شهر مي‌كنند، تصريح كرد كه در ۵ روز گذشته موازنه قوا تغيير كرد و نيروهاي كرد از حالت دفاعي به حالت تهاجمي تغيير راهبرد دادند.
شهر كوباني از يكماه قبل هدف حملات داعش قرار گرفت كه با مقاومت نيروهاي كرد، تلاش داعش براي سيطره بر شهر ناكام ماند.




نظرات کاربران