مدیر نظارت و بازرسی حج و زیارت:

بازرسی بعثه، همیار و آیینه سازمان حج بود مدیر نظارت و بازرسی حج و زیارت:

بازرسی بعثه، همیار و آیینه سازمان حج بود مدیر نظارت و بازرسی حج و زیارت:

بازرسی بعثه، همیار و آیینه سازمان حج بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مدیر نظارت و بازرسی حج و زیارت:

بازرسی بعثه، همیار و آیینه سازمان حج بود مدیر نظارت و بازرسی حج و زیارت:

بازرسی بعثه، همیار و آیینه سازمان حج بود مدیر نظارت و بازرسی حج و زیارت:

بازرسی بعثه، همیار و آیینه سازمان حج بود مدیر نظارت و بازرسی حج و زیارت:

بازرسی بعثه، همیار و آیینه سازمان حج بود مدیر نظارت و بازرسی حج و زیارت:

بازرسی بعثه، همیار و آیینه سازمان حج بود
مدیر نظارت و بازرسی حج و زیارت:

بازرسی بعثه، همیار و آیینه سازمان حج بود

مدیر نظارت و بازرسی بَعثه مقام معظم رهبری گفت: حج ۹۳ روان برگزار شد، اما این به معنای آن نیست که مشکل یا نارسایی‌ای وجود نداشته و طبیعت کار این چنین اقتضائی دارد.

آقاي حسين اسماعيلي كه در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج در مدينه‌منوره سخن مي‌گفت، ادامه داد: حُسن بزرگ حج امسال اين بود كه سازمان حج و زيارت، كل عمليات بازرسي را به بعثه مقام معظم رهبري واگذار كرد. وي افزود: ما هم در اين مدت به ‌عنوان هميار و آيينه سازمان عمل كرديم.
وي به مشكل همه‌ساله در مراجعات دو بازرس از سازمان و بعثه به اماكن مختلف اشاره كرد كه بعضا موجب ارائه گزارش‌هاي متفاوت هم مي‌شد و تاكيد كرد: اين امر در سايه تفاهم و همدلي موجود ميان سازمان و بعثه شكل گرفت و سعي شد كه صادقانه آن‌چه اتفاق مي‌افتد انعكاس بيابد.
مدير نظارت و بازرسي بَعثه مقام معظم رهبري از ارائه ۴۳ بولتنِ وضعيت عملكرد ستادهاي مكه و مدينه به سرپرست حجاج ايراني و رئيس سازمان حج و زيارت تاكنون خبر داد و اضافه كرد: پيش از اين‌كه گزارش‌ها در بولتن‌ها نوشته شود، اصل بر حل و فصل مشكلات در صحنه است.
وي ويژگي مهم اين‌روند را اين‌گونه تشريح كرد: بازرسان ما در‌‌ همان وقتي كه مثلا مشكلي در نقل بروز پيدا مي‌كند، با همكاران ستاد تماس گرفته و مساله را حل مي‌كنند، بدين‌نحو خدمتي از زائر فوت نمي‌شود و رضايتمندي افزايش مي‌يابد.
آقاي اسماعيلي به اثربخش‌بودن اين روش اشاره و اضافه كرد: اين اتفاقات در ‌‌نهايت همكاري مسوولان سازمان حج انجام مي‌شد و آن‌ها انتقادات را مي‌پذيرفتند و به‌سرعت درصدد رفع آن بر مي‌آمدند.
وي درباره ميزان مراجعات و شكايات مردمي هم، كاهش چشم‌گير آن‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: در همين موارد محدود هم تلاش مي‌شد تا سريعا به موضوع رسيدگي شود.




نظرات کاربران