نخستین‌بار، هواپیمای حجاج در همدان به زمین نشست نخستین‌بار، هواپیمای حجاج در همدان به زمین نشست نخستین‌بار، هواپیمای حجاج در همدان به زمین نشست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نخستین‌بار، هواپیمای حجاج در همدان به زمین نشست نخستین‌بار، هواپیمای حجاج در همدان به زمین نشست نخستین‌بار، هواپیمای حجاج در همدان به زمین نشست نخستین‌بار، هواپیمای حجاج در همدان به زمین نشست نخستین‌بار، هواپیمای حجاج در همدان به زمین نشست

نخستین‌بار، هواپیمای حجاج در همدان به زمین نشست

امسال برای نخستین بار پرواز رفت و برگشت حجاج همدانی از فرودگاه این شهر انجام گرفت که موجب رضایت خاطر مردم شریف این استان شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج‌ از همدان،همزمان با ورود نخستين كاروان حجاج همداني، صدها نفر از مردم اين شهر با حضور در فرودگاه همدان به استقبال حجاج رفتند.
مدير فرودگاه همدان گفت: هواپيماي نخستين كاروان حج تمتع وارد فرودگاه شهر همدان شد.
«علي كيخائي» مدير فرودگاه همدان گفت: نخستين كاروان حج تمتع ۲۹ شهريور امسال از فرودگاه همدان عازم خانه خدا شد و شامگاه روز گذشته نيز اين كاروان به وطن بازگشت.
وي اضافه كرد: زائران سرزمين وحي در سه پرواز توسط هواپيماي پهن پيكر بوئينگ ۷۴۷ و يك پرواز با هواپيمايي ايرباس ۳۰۰ روزهاي ۲۹ و ۳۰ شهريور و يكم مهر ماه عازم سرزمين نزول قرآن شدند.
وي بيان كرد: با پيگيري‌هاي مستمر مسوولان استان، كاروان‌هاي حج تمتع كه پيش از اين از فرودگاه تهران عازم خانه خدا مي‌شدند از فرودگاه همدان به سرزمين وحي عزيمت كردند.
يك هزار و ۵۶۶ زائر در سالجاري كه «معنويت، خود باوري و اتحاد اسلامي» به عنوان شعار حج تمتع انتخاب شده از فرودگاه همدان عازم سرزمين وحي شدند.
همچنين ۱۰ هزار و ۷۰۰ زائر در قالب ۸۱ كاروان در عمره مفرده ۹۲ - ۹۳ از اين استان عازم سرزمين وحي شدند.
عكس: مجيد ملكيان


| شناسه مطلب: 48881




حج تمتع همدان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران