یک خبر جدید از اعزام دانشجویان به عتبات یک خبر جدید از اعزام دانشجویان به عتبات یک خبر جدید از اعزام دانشجویان به عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک خبر جدید از اعزام دانشجویان به عتبات یک خبر جدید از اعزام دانشجویان به عتبات یک خبر جدید از اعزام دانشجویان به عتبات یک خبر جدید از اعزام دانشجویان به عتبات یک خبر جدید از اعزام دانشجویان به عتبات

یک خبر جدید از اعزام دانشجویان به عتبات

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائرین ذخیره عتبات مانند زائرین اصلی روند نهایی کردن ثبت نام را انجام و مدارک را تحویل دفا‌تر ستاد در استان تحصیل خود دهند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: زائرين ذخيره عتبات مانند زائرين اصلي روند نهايي كردن ثبت نام را انجام و مدارك را تحويل دفا‌تر ستاد در استان تحصيل خود دهند.
زارع گفت: دانشجوياني كه در زمان‌هاي مشخص شده جهت اعزام مشكل دارند مي‌توانند جهت جابجايي در تاريخ اعزام و همچنين نوع اعزام به صورت زميني يا هوايي با دفا‌تر ستاد در استان‌هاي سراسر كشور تماس بگيرند و مسئولين استان‌ها اهتمام ويژه جهت همكاري با زائرين را خواهند داشت.
وي افزود: زائرين ذخيره تمام مراحل ثبت نام و تحويل مدارك و همچنين اخذ وام را مانند زائرين اصلي انجام دهند. همچنين براي نهايي كردن ثبت نام عتبات، دريافت كدرهگيري و پرينت ثبت نام لازم نيست.
زارع گفت: زائريني كه زنلت اعزام آن‌ها بعد از ۹ آذر ماه است، بعد از اين زمان براي مشخص شدن تاريخ اعزام خود به سايت لبيك مراجعه كنند.
وي ادامه داد: زائرين پسر كه از معافيت تحصيلي استفاده مي‌كنند جهت صدور مجوز خروج از كشور خود، به دفا‌تر ستاد در استان محل تحصيل خود مراجعه كنند و بقيه زائرين كه داراي گذرنامه هستند به آژانسي كه به ايشان معرفي شده مراجعه و مدارك را تحويل دهند.
گفتني است زائرين اصلي و ذخيره بعد از اعلام نتايج قرعه كشي هرچه سريع‌تر با مراجعه به سايت لبيك نسبت به نهايي كردن ثبت نام خود اقدام كنند.
براي نهايي كردن ثبت نام عتبات دانشگاهيان كليك كنيد.


| شناسه مطلب: 48963




عتبات دانشجويان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران