خادمان علوی در بارگاه‌ امامزاده رحیمه تصاویر خادمان علوی در بارگاه‌ امامزاده رحیمه تصاویر خادمان علوی در بارگاه‌ امامزاده رحیمه تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خادمان علوی در بارگاه‌ امامزاده رحیمه تصاویر خادمان علوی در بارگاه‌ امامزاده رحیمه تصاویر خادمان علوی در بارگاه‌ امامزاده رحیمه تصاویر خادمان علوی در بارگاه‌ امامزاده رحیمه تصاویر خادمان علوی در بارگاه‌ امامزاده رحیمه تصاویر

خادمان علوی در بارگاه‌ امامزاده رحیمه تصاویر

خادمان آستان به زیارت بارگاه حضرت امامزاده رحیمه در کشور آذربایجان رفتند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، هيأتى از آستان قدس علوى كه به منظور برگزارى جشنواره غدير در كشور آذربايجان به پايتخت اين كشور اعزام شده‌اند از اماكن زيارتى و فرهنگى باكو ديدن كردند و در اين راستا به زيارت حضرت رحيمه از دختران امام موسى كاظم عليه السلام رفتند.
براساس اين گزارش، اعضاى هيأت آستان طى ايام اقامت خود در كشور آذربايجان به چندين مكان زيارتى مانند بارگاه سيده ليلى از نوادگان امام كاظم و بارگاه حضرت رحيمه از دختران امام كاظم عليه السلام كه در ۶۰ كيلومترى باكو واقع است رفتند.
بنا برا اين گزارش اين بارگاه در يك مكان روستايى بنام نارداران واقع بوده و عمارت آن به سبك اسلامى ساخته شده است. اين مكان زيارتى يكى از اماكن مهم برگزارى مراسم عزادارى در ايام سوگوارى اهل بيت عليهم السلام مى باشد.
هيأت آستان پس از زيارت اين بارگاه با هيأت امناى آن ديدار كرده و پرچم متبرك آستان علوى بعنوان هديه به اين بارگاه تقديم شد تا بر روى صندوق قبر پهن شود.
بعد از آن هيأت آستان در نماز جمعه اين شهر حضور يافت و پس از اقامه نماز ازحوزه علميه شهر نارداران بازيد نمود و با اساتيد و طلبه اين مؤسسه آموزشى ديدار كرد.




نظرات کاربران