ثبت تقاضای تشرف به عمره از ۱۴ آبان آغاز می شود ثبت تقاضای تشرف به عمره از ۱۴ آبان آغاز می شود ثبت تقاضای تشرف به عمره از ۱۴ آبان آغاز می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت تقاضای تشرف به عمره از ۱۴ آبان آغاز می شود ثبت تقاضای تشرف به عمره از ۱۴ آبان آغاز می شود ثبت تقاضای تشرف به عمره از ۱۴ آبان آغاز می شود ثبت تقاضای تشرف به عمره از ۱۴ آبان آغاز می شود ثبت تقاضای تشرف به عمره از ۱۴ آبان آغاز می شود

ثبت تقاضای تشرف به عمره از ۱۴ آبان آغاز می شود

متقاضیان اعزام به عمره ۹۴ - ۹۳ از ۱۴ آبان‌ماه به‌مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت fakher.haj.ir نسبت به ثبت تقاضای تشرف خود و همراهان در قالب یک گروه اقدام کنند. ثبت نام متقاضیان دارای اولویت در کاروان‌های عمره به تشکیل گروه در این سامانه منوط است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سازمان حج و زيارت با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد: تمام دارندگان اسناد وديعه‌گذاري عمرهٔ مفرده در بانك‌هاي ملي و ملت مربوط به ثبت نام‌هاي عمومي سال‌هاي ۱۳۸۷ و ۱۳۹۰ و همچنين دارندگان اسناد قديمي ثبت نامي عمره در بانك ملي كه پيش از اين به تبديل قبوض خود به كارت‌هاي ثبت نامي جديد اقدام كرده‌اند، از تاريخ ۹۳/۰۸/۱۴ به‌مدت ۱۰ روز فرصت دارند با مراجعه به پايگاه اينترنتي http: //fakher. haj. ir در صورت تمايل به اعزام به عمره آينده، نسبت به ثبت تقاضاي تشرف خود و همراهانشان در قالب يك گروه اقدام كنند.
بديهي است اين اقدام به‌هيچ عنوان به منزله تعهد سازمان حج و زيارت براي اعزام متقاضيان در اين عمره‌ نيست و اعزام افراد به عمره صرفا به فراخوان اولويت‌هاي آن‌ها منوط است.
در مرحله نخست فراخوان اولويت‌هاي عمره، كليه دارندگان كارت‌هاي اسناد وديعه‌گذاري عمره داراي اولويت‌هاي يك تا ۳۵۰ و نيز دارندگان اسناد ثبت نامي قديمي بانك ملي تبديل‌شده به كارت‌هاي ثبت نامي جديد به‌عنوان اولويت‌هاي اصلي براي ثبت نام در كاروان‌هاي عمره فراخوانده مي‌شوند و در صورت تكميل نشدن ظرفيت گروه‌هاي اعزامي، از اولويت‌هاي بعدي دعوت به‌عمل مي‌آيد.
در اطلاعيهٔ سازمان حج و زيارت تأكيد شده است: ثبت نام متقاضيان داراي اولويت در گروه‌هاي پروازي به تشكيل گروه در سامانه يادشده منوط است.
دارندگان اسناد ثبت نامي عمره مفرده مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان حج و زيارت «راهنماي ثبت تقاضاي تشرف و نحوه تشكيل گروه» (كه به‌زودي در اين سايت درج خواهد شد) را دريافت و مطالعه كنند. مطالعه دقيق اين راهنما پيش از اقدام به گروه‌بندي و ثبت تقاضاي تشرف به عمره مورد تأكيد است.
تاريخ ثبت نام قطعي در كاروان‌هاي عمره ۹۴ - ۹۳ متعاقبا اعلام مي‌شود.


| شناسه مطلب: 49046




ثبت نام عمره مفرده



مطالب مرتبط

نظرات کاربران