اسرائیل مسجدالاقصی را بست اسرائیل مسجدالاقصی را بست اسرائیل مسجدالاقصی را بست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اسرائیل مسجدالاقصی را بست اسرائیل مسجدالاقصی را بست اسرائیل مسجدالاقصی را بست اسرائیل مسجدالاقصی را بست اسرائیل مسجدالاقصی را بست

اسرائیل مسجدالاقصی را بست

رژیم صهیونیستی در اقدامی بی‌سابقه، روز پنجشنبه مسجد الاقصی را تا اطلاع ثانوی به روی همه نمازگزاران و بازدیدکنندگان بست.

رژيم صهيونيستي در اقدامي بي‌سابقه، روز پنجشنبه مسجد الاقصي را تا اطلاع ثانوي به روي همه نمازگزاران و بازديدكنندگان بست.
به گزارش تسنيم به نقل از «رويترز»، پليس رژيم صهيونيستي، روز پنجشنبه تا اطلاع ثانوي مسجد القصي را به روي همه نمازگراران و بازديد كنندگان بست. اين اقدام پس از آن صورت گرفت كه گروهي از فعالان راست‌گراي اسرائيل در پي تيراندازي به يك يهودي، از هواداران خود خواسته‌ بودند روز پنجشنبه به صورت گسترده به اين مسجد مقدس يورش ببرند.
براساس اين گزارش، پليس اسرائيل، شب گذشته اعلام كرد «يهودا گليك» ۵۰ ساله روحاني راستگرا و معروف اسرائيلي در مقابل مركز ميراث «مناخيم بگين» و در مراسم سالانه مذهبي اسراييلي‌ها از سوي يك موتور سوار نا‌شناس هدف چندين گلوله قرار گرفت و به شدت زخمي شد.
اين حادثه به گفته كار‌شناسان، تنش در قدس اشغالي را بيش از پيش تشديد كرده است. گفته شده است اين روحاني تندرو در اين مراسم تلاش كرده است با نمايش فيلمي، فلسطيني‌ها را به ارعاب و تهديد كردن اسرائيلي‌ها متهم كند.


| شناسه مطلب: 49052




قدس مسجدالاقصي



نظرات کاربران