مراسم تجلیل از ایثار گران، پیر غلامان و فعالان زیارتی استان اردبیل برگزار شد مراسم تجلیل از ایثار گران، پیر غلامان و فعالان زیارتی استان اردبیل برگزار شد مراسم تجلیل از ایثار گران، پیر غلامان و فعالان زیارتی استان اردبیل برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم تجلیل از ایثار گران، پیر غلامان و فعالان زیارتی استان اردبیل برگزار شد مراسم تجلیل از ایثار گران، پیر غلامان و فعالان زیارتی استان اردبیل برگزار شد مراسم تجلیل از ایثار گران، پیر غلامان و فعالان زیارتی استان اردبیل برگزار شد مراسم تجلیل از ایثار گران، پیر غلامان و فعالان زیارتی استان اردبیل برگزار شد مراسم تجلیل از ایثار گران، پیر غلامان و فعالان زیارتی استان اردبیل برگزار شد

مراسم تجلیل از ایثار گران، پیر غلامان و فعالان زیارتی استان اردبیل برگزار شد

مراسم تجلیل از ایثارگران، پیر غلامان و فعالان زیارتی استان اردبیل، روز گذشته با حضور اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در سالن همایش مدیریت حج و زیارت استان اردبیل برگزار گردید.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در اين مراسم اوحدي ضمن عرض تسليت ايام ماه محرم، ارادت مردم استان اردبيل به اهل بيت عصمت و طهارت و نيز عزاداري هاي شايسته اين استان را بي نظير و مايه افتخار دانست. رئيس سازمان حج و زيارت با ارائه توضيحاتي در خصوص فلسفه نهضت عاشورا و ايام سوگواري ماه محرم، حركت امام حسين (ع) به كربلا را در راستاي ايفاي رسالت خاندان اهل بيت(ع) در برابر فتنه هاي ايجاد شده بر عليه اسلام دانست و افزود: حضور حضرت ابا عبدالله با خاندان خود در كربلا بخاطر تعهدي بود كه آن حضرت جهت به ثمر رساندن ريشه هاي عدالت و حفظ اركان دين اسلام در خود احساس مي نمود. اوحدي رسالت سازمان حج و زيارت و كارگزاران زيارتي را رسالتي خطير دانسته و از كارگزاران به خاطر زحماتي كه براي زائران در اين راه متحمل مي گردند تقدير و تشكر نمود. وي در ادامه صحبتهاي خود رسالت ديگر سازمان حج و زيارت را اعزام زائران به عتبات عاليات در اين مقطع حساس دانسته و افزود: اين امر علاوه بر تقويت روحيه شيعيان عراق، باعث رونق در آمدي براي تامين امرار معاش آنان و نيز موجب دلگرمي و مقاومت مردم عراق و سوريه مي گردد. همچنين در اين مراسم حجت السلام و المسلمين بيدار مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان اردبيل با اشاره به خدمات شايسته سازمان حج و زيارت در حج سالجاري و رضايت مقام معظم رهبري، از تلاشهاي مجدانه رئيس و مجموعه سازمان حج و زيارت تقدير و تشكر خود را اعلام نمود. وي اردبيل را مهد تشيع و مركز عشق و ارادت اهل بيت(ع) دانسته و افزود: وجود علماء و دانشمنداني همچون مقدس اردبيلي، مرحوم آيت الله سيد يونس اردبيلي ، مرحوم آيت الله مشكيني و .... و شعرايي همچون مرحوم تاج الشعراء يحيوي اردبيلي، منزوي ، بيضاء و انور اردبيلي، اين خطه ولايتمدار را در زمره ارادتمندان حقيقي اهل بيت قرار داده است.
حجت الاسلام والمسلمين بيدار دوران مديريت اوحدي را دوران طلايي و ماندگاري در حج و زيارت دانست و خاطرنشان كرد: دليل آن تعامل و ارتباط سازنده شما با بعثه مقام معظم رهبري است.
در اين مراسم مرتضي آقايي سرپرست حج و زيارت استان با اشاره به عشق و علاقه بي حد مردم اردبيل نسبت به ساحت مقدس عصمت و طهارت، مردم استان اردبيل را ولايت مدار توصيف كرد و در ادامه به جلسه ديدار مسئولين حج سالجاري با مقام معظم رهبري اشاره كرده و تفقد معظم له نسبت به خانواده بزرگ حج و زيارت تبريك گفت.
در پايان اين مراسم از تعدادي از ايثارگران، پيرغلامان و كارگزاران فعال زيارتي استان اردبيل با اهداي لوح سپاس قدرداني شد.


| شناسه مطلب: 49053




سعيد اوحدي اردبيل



نظرات کاربران