انتقال تمامی پروازهای حج و عمره به فرودگاه امام انتقال تمامی پروازهای حج و عمره به فرودگاه امام انتقال تمامی پروازهای حج و عمره به فرودگاه امام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انتقال تمامی پروازهای حج و عمره به فرودگاه امام انتقال تمامی پروازهای حج و عمره به فرودگاه امام انتقال تمامی پروازهای حج و عمره به فرودگاه امام انتقال تمامی پروازهای حج و عمره به فرودگاه امام انتقال تمامی پروازهای حج و عمره به فرودگاه امام

انتقال تمامی پروازهای حج و عمره به فرودگاه امام

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور یا اعلام اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته هیچ دستگیری توسط پلیس عربستان نداشته‌ایم، گفت در حج تمتع امسال با تلاش پلیس فرودگاه‌های کشور از خروج مواد مخدر جلوگیری شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از سايت خبري پليس، سرهنگ مهري در حاشيه ملاقات‌هاي مردمي پليس با شهروندان در مركز نظارت همگاني ناجا (۱۹۷) با اشاره به آغاز عمليات پروازي حج تمتع امسال از ۱۴ شهريور ماه، اظهار داشت در اين عمليات ۵۶هزار و ۴۵۲ زائر با ۱۸۶ پرواز از ۱۹ ايستگاه پروازي به سرزمين وحي اعزام شدند كه بيشترين پرواز‌ها از فرودگاه امام خميني انجام شد.
وي با اعلام اينكه امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته هيچ دستگيري توسط پليس عربستان نداشته‌ايم، گفت در حج تمتع امسال با تلاش پليس فرودگاه‌هاي كشور از خروج مواد مخدر جلوگيري شد.
فرمانده پليس فرودگاه‌هاي كشور با اشاره به انتقال ايستگاه پروازي حج تمتع امسال از مهرآباد به فرودگاه امام خميني (ره) گفت: با همكاري بسيار خوب سازمان حج و زيارت، شركت فرود گاه‌هاي كشور، سپاه پاسداران و اداره گذرنامه توانستيم اين كار را با موفقيت انجام دهيم به گونه‌اي كه مردم در حوزه مهرآباد با ترافيك سنگين پروازهاي حج مواجه نشدند. همچنين مدير كل فرودگاه امام خميني (ره) تلاش‌هاي بسياري در اين رابطه انجام داده به گونه‌اي كه محلي براي پروازهاي امسال اختصاص دادند.
سرهنگ مهري ضمن تقدير از فرمانده يگان ويژه ناجا و نيز رئيس پليس راهور تهران بزرگ بابت همكاري با پليس فرودگاه اظهار داشت با كمك يگان ويژه ناجا و نيز راهور تهران توانستيم حجم مستقبلين و نيز ترافيك فرودگاه امام را ساماندهي كنيم.
به گفته مهري به علت رفتار شايسته پليس با زائرين در پروازهاي حج تمتع امسال هيچ شكايتي از سوي آنان واصل نشد.
فرمانده پليس فرودگاه‌هاي كشور با اعلام اينكه بنا به گفته سازمان حج و زيارت پروازهاي عمره امسال از ۲۲ آذر ماه (۲۰صفر) از فرودگاه امام خميني انجام مي‌شود تصريح كرد: تدابير و تمهيدات لازم به منظور خدمت رساني مطلوب به زائرين از سوي پليس اتخاذ شده است و همچون سال‌هاي گذشته با جديت از خروج مواد مخدر توسط زائرين جلوگيري خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران