حمل رایگان بار زائران در عمره کلید زده می‌شود حمل رایگان بار زائران در عمره کلید زده می‌شود حمل رایگان بار زائران در عمره کلید زده می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمل رایگان بار زائران در عمره کلید زده می‌شود حمل رایگان بار زائران در عمره کلید زده می‌شود حمل رایگان بار زائران در عمره کلید زده می‌شود حمل رایگان بار زائران در عمره کلید زده می‌شود حمل رایگان بار زائران در عمره کلید زده می‌شود

حمل رایگان بار زائران در عمره کلید زده می‌شود


مدیرعامل شرکت پست گفت: با توجه به تصمیم‌های گرفته شده مقرر شد در عمره استارت حمل رایگان بار حجاج انجام و پس از برطرف شدن مشکلات در حج تمتع سال آینده این کار انجام شود.

به گزارش گروه رسانه‌هاي پايگاه اطلاع رساني حج، حسين مهري مديرعامل شركت پست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر گفت: در پي برگزاري جلسات و توافقات صورت گرفته با سازمان حج و زيارت مقرر شد كه حمل رايگان بار حجاج به درب منازل براي زائران در عمره‌ر شروع شود.
وي با اشاره به اينكه حمل رايگان بار حجاج به درب منازل در استان خراسان جنوبي با موفقيت انجام شده است، افزود: با توجه به تصميم‌هاي گرفته شده مقرر شد در عمره استارت حمل رايگان بار حجاج انجام و پس از برطرف شدن مشكلات در حج تمتع سال آينده اين كار انجام شود.
حسين مهري در ادامه عنوان كرد: همچنين با توجه به مذاكره با وزير پست عربستان در برنامه تكميلي اين طرح قرار است بار حجاج مستقيما از مكه و مدينه دريافت شود.
وي در خصوص علت انجام نگرفتن حمل رايگان بار حجاج تمتع در سال جاري خاطرنشان كرد: تمام مقدمات كار براي حمل رايگان بار حجاج به درب منازل آماده بوده اما به دليل اينكه تغيير فرودگاه از مهرآباد به فرودگاه امام خميني (ره) به تازگي صورت گرفته بود و به منظور كاهش دغدغه‌ها، تصميم گرفته شد اين اقدام در حج تمتع امسال انجام نشود.
پايگاه اطلاع رساني حج: انتشار مطالب خبري و تحليلي رسانه‌هاي داخلي و خارجي لزوما به معناي تاييد محتواي آن نيست و صرفا جهت اطلاع كاربران از فضاي رسانه‌اي بازنشر مي‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران