ورود ۱۴ کاروان دانشجویی به کربلای معلی ورود ۱۴ کاروان دانشجویی به کربلای معلی ورود ۱۴ کاروان دانشجویی به کربلای معلی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ورود ۱۴ کاروان دانشجویی به کربلای معلی ورود ۱۴ کاروان دانشجویی به کربلای معلی ورود ۱۴ کاروان دانشجویی به کربلای معلی ورود ۱۴ کاروان دانشجویی به کربلای معلی ورود ۱۴ کاروان دانشجویی به کربلای معلی

ورود ۱۴ کاروان دانشجویی به کربلای معلی

نماینده ستاد عتبات دانشگاهیان در کربلای معلی درخصوص وضعیت اعزام دانشگاهیان به عتبات اظهار داشت: اعزام زائران عتبات دانشگاهیان به عراق از ششم آبان ماه سال جاری آغاز شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،‌ ابوالقاسم صاحبي نماينده ستاد عتبات دانشگاهيان در كربلاي معلي، درخصوص وضعيت اعزام دانشگاهيان به عتبات اظهار داشت: اعزام زائران عتبات دانشگاهيان به عراق از ششم آبان ماه سال جاري آغاز شده است.
وي افزود: از چهاردهم اين ماه تا به امروز تعداد ۱۴ كاروان وارد شهر كربلا شده است كه از اين تعداد ۵ كاروان متعلق به استان تهران و سه كاروان متعلق به استان قم است. استان‌هاي بوشهر، خراسان رضوي، سيستان و بلوچستان، فارس و خوزستان نيز هر كدام يك كاروان اعزامي به كربلاي معلي داشته‌اند.
نماينده ستاد عتبات دانشگاهيان با تاكيد بر اينكه بسياري از اين كاروان‌ها به صورت زميني وارد كربلا شده‌اند، به برنامه‌هاي ستاد براي دانشگاهيان اشاره كرد و افزود: در نجف و كربلا برنامه‌هاي متنوعي براي دانشجويان درنظر گرفته شده است. در كربلاي معلي، روايتگري واقعه كربلا، بازديد از موزه حرم امام حسين (ع) و جلسات پرسش و پاسخ، نمونه‌اي از آنهاست.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران