ارزیابی مثبت از خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه امام درحج ارزیابی مثبت از خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه امام درحج ارزیابی مثبت از خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه امام درحج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارزیابی مثبت از خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه امام درحج ارزیابی مثبت از خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه امام درحج ارزیابی مثبت از خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه امام درحج ارزیابی مثبت از خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه امام درحج ارزیابی مثبت از خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه امام درحج

ارزیابی مثبت از خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه امام درحج

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: با توجه به توانایی فرودگاه امام و استقبال سازمان حج و زیارت پروازهای حج از سال آینده نیز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور با بيان اينكه امكانات و خدمات لازم در فرودگاه امام براي اعزام و پذيرش زائران و حجاج ارائه شد، گفت: با در نظر گرفتن فضاي لازم براي استقبال كنندگان از حاجيان و آماده كردن فضاي اطراف فرودگاه هيچ مشكلي در زمينه رفت و آمد حاجيان يا همراهان آن‌ها به وجود نيامد وعمليات حج كاملا مثبت بوده است.
به گزارش روابط عمومي شركت فرودگاه‌هاي كشور؛ محمدعلي ايلخاني با بيان اينكه روند عمليات اعزام و پذيرش زائران به خانه خدا براي نخستين بار در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) مثبت ارزيابي شده است، گفت: با پيگيري و هماهنگي ارگان‌هاي ذيربط در عمليات حج، خوشبختانه عمليات امسال مورد رضايت حجاج و استقبال كنندگان قرار گرفت و طبق ارزيابي‌هاي انجام شده اين عمليات به شكلي كاملا مثبت بوده است.
وي اظهار داشت: با توجه به توانايي فرودگاه امام و استقبال سازمان حج و زيارت پروازهاي حج از سال آينده نيز در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) ادامه خواهد داشت.
ايلخاني با اشاره به اينكه با وجود برنامه ريزي‌ها، طرح تحويل بار حجاج در درب منازل آن‌ها اجرايي نشد، تصريح كرد: هماهنگي‌هاي لازم با سازمان حج و زيارت و پست جمهوري اسلامي براي اجراي اين طرح انجام و مقدمات لازم براي اين مساله نيز فراهم شده بود اما مسئولان سازمان حج و زيارت تصميم گرفتند بار حجاج در فرودگاه به آن‌ها تحويل شود. وي اضافه كرد: اين تغيير برنامه خللي در فرآيند حج امسال به وجود نياورد بطوريكه حاجيان با كمترين وقت در فرودگاه بارهاي خود را تحويل گرفتند. وي در ادامه به كاهش زمان تاخير در پروازهاي حج اشاره كرد و گفت: پروازها طبق برنامه با تاخيرهاي كمتر از چند دقيقه انجام شد.
امسال براي نخستين بار فرودگاه امام به عنوان فرودگاه اصلي عمليات حج ايفاي نقش كرد و حاجيان شش استان از كشور را به سرزمين وحي فرستاد و بازگرداند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران