اعلام آمادگی شهرداری تهران برای حضور فعال در خدمات رسانی به زائران اعلام آمادگی شهرداری تهران برای حضور فعال در خدمات رسانی به زائران اعلام آمادگی شهرداری تهران برای حضور فعال در خدمات رسانی به زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعلام آمادگی شهرداری تهران برای حضور فعال در خدمات رسانی به زائران اعلام آمادگی شهرداری تهران برای حضور فعال در خدمات رسانی به زائران اعلام آمادگی شهرداری تهران برای حضور فعال در خدمات رسانی به زائران اعلام آمادگی شهرداری تهران برای حضور فعال در خدمات رسانی به زائران اعلام آمادگی شهرداری تهران برای حضور فعال در خدمات رسانی به زائران

اعلام آمادگی شهرداری تهران برای حضور فعال در خدمات رسانی به زائران

رییس سازمان حج و زیارت، جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین و همچنین مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس طی نشستی در راستای برنامه ریزی برای ساماندهی زائران اربعین حسینی (ع) بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مهندس اوحدي رييس سازمان حج، سردار علي فضلي جانشين رييس سازمان بسيج مستضعفين و سردار جواد خضرايي مديرعامل باغ موزه دفاع مقدس در محل سازمان حج و زيارت در راستاي برنامه ريزي براي ساماندهي زائران اربعين حسيني (ع) تشكيل جلسه دادند.
سردار فضلي در اين جلسه حركت در جهت توزيع مجموعه امكانات و تجميع كليه ظرفيت‌هاي موجود در كشور و همچنين كشور عراق با هدف كاهش دغدغه‌هاي زائران اربعين را انتظاري بحق دانست و گفت: با هماهنگي دستگاه‌هاي ذيربط شامل سازمان حج و زيارت، وزارت كشور، وزارت امور خارجه، سپاه پاسداران، وزارت راه و شهرسازي، صدا و سيما، سازمان تبليغات اسلامي، هلال احمر، شهرداري ها، ائمه محترم جمعه و بكارگيري سازمان‌هاي مردم نهاد و خيرين اين مهم قابل تحقق خواهد بود.
وي افزود: قطعاً اگر اين امر بخوبي برنامه ريزي و حمايت و پشتيباني و هدايت شود و سامان پذيرد و تعاريف و نگاه‌هاي بخشي تبديل به نگاه ملي و فراگير شود، مسلماً تجربه و توفيق بزرگي حاصل خواهد شد كه بركات آن نصيب جمهوري اسلامي ايران خواهد شد.
جانشين رييس سازمان بسيج مستضعفين در اين باره ادامه داد: بنابر اين لازم است تكاليف هريك از دستگاه‌ها از قبل بصورت شفاف ترسيم و ابلاغ شود و نظارت لازم در اينخصوص صورت گيرد.
مهندس اوحدي رييس سازمان حج و زيارت كشورمان نيز در خصوص ضرورت هم افزايي ظرفيت‌ها و همينطور نيازهاي اقامتي در مرزها همچون نصب چادرها، امكانات گرمايش، تداركات غذايي و تهبيه سرويس‌هاي بهداشتي و تأمين اتوبوس كافي، پتو، زيرانداز و تأمين بهداشت و امداد و… براي زائران ايام اربعين سخن گفت.
**اعلام آمادگي شهرداري تهران براي حضور فعال در خدمات رساني به زائران اربعين حسيني (ع)
در ادامه سردار خضرايي مديرعامل باغ موزه دفاع مقدس از آمادگي شهرداري تهران براي حضور فعال و جدي در انجام اين مأموريت بزرگ و خداپسندانه كه موجب شكوفايي و عزت و سربلندي نظام و مردم خواهد بود، خبر داد.
** برپايي سه قرارگاه در مرز مهران، شلمچه و چزابه براي خدمات دهي به زائران اربعين
در اين جلسه همچنين مقرر شد بمنظور ساماندهي بهتر خدمات و امكانات براي عبور مردم از مرزهاي زميني شلمچه، چزابه و مهران، قرارگاه‌هاي عملياتي با ساختاري مشخص، مركب از سپاه، استانداري و سازمان حج و زيارت در استان‌هاي ايلام و خوزستان تشكيل شود و ظرفيت‌هاي استاني و توانمندي‌هاي اجرايي و فرهنگي موجود در استان‌ها با هماهنگي ائمه محترم جمعه و نيروهاي مردمي و خيرين در اين خصوص بكار گرفته شود.
گفتني است پيش ازاين تفاهم نامه اي مشترك در خصوص خدمات رساني به زائران ايام اربعين و مناسبت‌هاي ويژه ميان سازمان حج و زيارت و سازمان بسيج مستضعفين به امضا رسيده است.


| شناسه مطلب: 49334




عتبات اربعين



نظرات کاربران