برگزاری نمایشگاه زمزمه‌های سجادیه در کربلا+تصاویر برگزاری نمایشگاه زمزمه‌های سجادیه در کربلا+تصاویر برگزاری نمایشگاه زمزمه‌های سجادیه در کربلا+تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری نمایشگاه زمزمه‌های سجادیه در کربلا+تصاویر برگزاری نمایشگاه زمزمه‌های سجادیه در کربلا+تصاویر برگزاری نمایشگاه زمزمه‌های سجادیه در کربلا+تصاویر برگزاری نمایشگاه زمزمه‌های سجادیه در کربلا+تصاویر برگزاری نمایشگاه زمزمه‌های سجادیه در کربلا+تصاویر

برگزاری نمایشگاه زمزمه‌های سجادیه در کربلا+تصاویر

نخستین نمایشگاه «زمزمه‌های سجادیه» با حضور ۳۰ انتشاراتی از عراق، لبنان، سوریه و ایران به همت آستان مقدس حسینی در کربلا معلی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، نخستين نمايشگاه «زمزمه‌هاي سجاديه» با حضور ۳۰ انتشاراتي از عراق، لبنان، سوريه و ايران به همت آستان مقدس حسيني در كربلا معلي آغاز به كار كرد.
جمال الدين شهرستاني، دبير اجرايي نمايشگاه در مورد اين نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه از روز گذشته در كربلاي معلي آغاز به كار كرده است و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
وي ادامه داد: اين نمايشگاه با حضور گسترده مراكز نشر و توزيع كتاب‌هاي ديني از كشورهاي مختلف در روزهاي ۲۴، ۲۵ و ۲۶ محرم برگزار مي‌شود.
اين مقام مسؤول اظهار كرد: آستان مقدس امام حسين تاكنون ۱۷ كتاب با موضوع امام سجاد عليه السلام چاپ كرده كه اين كتاب‌ها به زبان‌هاي مختلفي همچون انگليسي و عربي و در كشورهايي همچون پاكستان و هند منتشر و مورد استقبال شيعيان جهان اسلام قرار گرفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران