افزایش ۲۰ برابری مشارکت عمومی در ستاد عتبات افزایش ۲۰ برابری مشارکت عمومی در ستاد عتبات افزایش ۲۰ برابری مشارکت عمومی در ستاد عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش ۲۰ برابری مشارکت عمومی در ستاد عتبات افزایش ۲۰ برابری مشارکت عمومی در ستاد عتبات افزایش ۲۰ برابری مشارکت عمومی در ستاد عتبات افزایش ۲۰ برابری مشارکت عمومی در ستاد عتبات افزایش ۲۰ برابری مشارکت عمومی در ستاد عتبات

افزایش ۲۰ برابری مشارکت عمومی در ستاد عتبات

حوزه جذب و مشارکتهای مردمی از افزایش ۲۰ برابری همراهی عموم در اجرای طرحهای بازسازی و توسعه ای ستاد در اعتاب مقدسه خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، بر اساس گزارش اين حوزه در راستاي تحقق اهداف ستاد و آماده سازي زمينه جهت مشاركت حداكثري دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت (ع) در تكميل بازسازي و توسعه اعتاب مقدسه تلاشهاي متعددي صورت گرفته است كه از طريق برنامه ريزي و بررسي راهكارها و شيوه‌هاي متنوع و آسيب شناسي عوامل مختلف، ارتقاء جذب نذورات مردمي را رقم زده است.
از جمله اين فعاليتها اطلاع رساني گسترده، فرهنگ سازي مناسب و نيز برقراري ارتباط محكم و ارائه گزارش‌هاي منظم به مراجع محترم عظام و بهره مندي از راهنمائي‌هاي ايشان، با هدف تقويت و تحكيم فرهنگ شيعه و همكاري است.
بنابر اين گزارش، تعامل با ائمه محترم جمعه و نمايندگان محترم ولي فقيه در كليه استانها براي اشاعه فرهنگ نيكوي بازسازي اعتاب مقدسه و فعال نمودن ستاد بازسازي عتبات در كليه استانها و شهرستانها از ساير اقدامات انجام شده در اين مورد مي‌باشد.
همچنين ايجاد دفتر ستاد بازسازي عتبات عاليات در وزارتخانه‌ها و موسسات دولتي، برقراري ارتباط با صنوف، تشكلها و سازمانهاي مردم نهاد و شناسائي و جذب متبرعين خاص، راه اندازي واحد امور روحانيون در ستادهاي استاني و شهرستاني نقش موثري در شكل گيري اين رشد مشاركت عمومي داشته است.
از سويي ديگر عقد تفاهمنامه همكاري در راستاي جذب نذورات مردمي و استفاده از پتانسيل بانكداري الكترونيك به همراه ارائه گزارشات منظم از روند جذب نذورات و كمك‌ها و پيشرفت پروژه‌هاي در دست اقدام به دولت و مجلس در كنار ارزيابي فعاليت استانها بر حسب عملكرد سالانه از دلايل ديگر موثر در اين زمينه به حساب مي‌آيد.




نظرات کاربران