اهدای کتاب به زائران عتبات عالیات در مرز مهران اهدای کتاب به زائران عتبات عالیات در مرز مهران اهدای کتاب به زائران عتبات عالیات در مرز مهران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اهدای کتاب به زائران عتبات عالیات در مرز مهران اهدای کتاب به زائران عتبات عالیات در مرز مهران اهدای کتاب به زائران عتبات عالیات در مرز مهران اهدای کتاب به زائران عتبات عالیات در مرز مهران اهدای کتاب به زائران عتبات عالیات در مرز مهران

اهدای کتاب به زائران عتبات عالیات در مرز مهران

مدیر کل ارشاد استان ایلام می‌گوید قرار است در هفته کتاب برنامه‌ریزی‌هایی صورت گیرد که زائران عتبات عالیات در هفته کتاب هدیه دریافت کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از جوان، علي گهرسودي، درباره برنامه‌هاي هفته كتاب در استان ايلام گفت: «ما براي اين هفته برنامه‌هاي متنوعي را برگزار مي‌كنيم. از برگزاري نشست‌هاي تخصصي گرفته تا ساخت كتابخانه.»
او افزود: «يكي از اين نشست‌هاي علمي با موضوع كتاب، با همكاري ارشاد استان ايلام و دانشگاه علمي - كاربردي پارسيان برگزار مي‌شود. همچنين سه نمايشگاه كتاب در سطح شهر ايلام توسط بخش خصوصي برپا خواهد شد.»
دبير ستاد برگزاري هفته كتاب استان ايلام گفت: «ساخت كتابخانه در مجامع امور صنفي يكي ديگر از برنامه‌هايي است كه در هفته كتاب برگزار مي‌شود.
بر اين اساس قرار است آن مجامع صنفي كه پر رفت و آمد هستند به قفسه‌هاي كتاب مجهز شوند.»
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام ادامه داد: «بدين ترتيب وزارت ارشاد ايلام به داروخانه‌ها، مطب‌هاي پزشكي، نانوايي‌ها، آرايشگاه‌ها و. . . صد جلد كتاب اهدا مي‌كند و آنها هم با تعبيه قفسه‌هايي كتابخانه كوچكي در محل كسب خود داير مي‌كنند.»
اهداي كتاب به زائران ديگر فعاليتي است كه علي گهرسودي به آن اشاره كرد: «از طرف كانون‌هاي مساجد به زائران عتبات عاليات ۶ هزار جلد كتاب در مرز مهران اهدا مي‌شود. چه كساني كه از عراق به ايران مي‌آيند و چه زائراني كه به زيارت مي‌روند.»
آيين تجليل از پديدآورندگان كتاب با مشاركت ارشاد و كتابخانه عمومي و استانداري و برگزاري نمايشگاه كتاب در چهار شهر مهران، ايوان، ايلام و دره شهر از ديگر برنامه‌هايي است كه اداره ارشاد استان ايلام براي برگزاري هفته كتاب در نظر گرفته است.




نظرات کاربران