داعش برای چه کسی می‌جنگد؟ داعش برای چه کسی می‌جنگد؟ داعش برای چه کسی می‌جنگد؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
داعش برای چه کسی می‌جنگد؟ داعش برای چه کسی می‌جنگد؟ داعش برای چه کسی می‌جنگد؟ داعش برای چه کسی می‌جنگد؟ داعش برای چه کسی می‌جنگد؟

داعش برای چه کسی می‌جنگد؟

تنها یک نگاه ساده به آمار ارائه شده توسط منابع رسمی خود غربی ها درباره رشد فزاینده درآمدهای میلیاردی کشورهای تولید کننده سلاح کفایت می کند تا میزان خیانت داعش به امت اسلام و خدمت آنان به دشمنان اسلام آشکارتر شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،‌ كورش شجاعي در يادداشت روز خراسان نوشت: جنايت و جهالت و فريبكاري تا چه حد؟ روي سخن با به ظاهر مسلمان هايي است كه گويا مي خواهند در سبوعيت و جنايتكاري حتي روسياه تر از چنگيزيان و اسكندريان و مغولان باشند چه آن جنايتكاران آدم كش هر جنايتي كردند اما داعيه توحيد و اسلام نداشتند ولي امروز متأسفانه داعش اين مولود وهابي ها، صهيونيست ها، استكبار غرب خصوصاً آمريكا و برخي كشورهاي منطقه با داعيه اسلام گرايي و پرچم سياه لا اله الا ا... و محمد رسول ا... به راحتي «آب خوردن» جنايت مي كنند. سر آدم ها را مي بُرند، افراد دست بسته را با شليك به مغزشان مي كشند، مردم شهرها و قبايل سني و شيعه را گروه گروه قتل عام مي كنند آن هم با داعيه بازيابي دوران مجد و عظمت اسلام و برقراري حكومت و خلافت اسلامي، ولي آيا اين موجودات «سر زير برف كرده» و «خود را به خواب زده» نمي دانند و نمي فهمند كه با اين جنايت هايشان چه بلايي بر سر مسلمانان و جهان اسلام و امت پيامبر مي آورند؟
پاسخ روشن است و اگر چه عده اي از شست وشوي مغزي شدگان و فريب خوردگان كه به القاعده و نسل بعدي آن، داعش و ديگر گروه هاي تكفيري آدم كش پيوسته اند برخي هاشان از روي جهالت و ناداني در اين مهلكه پرفتنه افتاده اند اما به هيچ عنوان نمي توان پذيرفت كه سردمداران اين گروه هاي تروريستي آن قدر جاهل و نادان هستند كه ندانند چه مي كنند بلكه به جرأت مي توان ادعا كرد برخي از اين متحجران تكفيري آدم كش كه از آبشخور وهابيت تعليم و تغذيه مي شوند به خوبي مي دانند كه با حمايت هاي استكبار، غرب، صهيونيست ها و برخي كشورهاي عرب و غير عرب منطقه چگونه آتش چنين فتنه مرگبار و فاجعه آميزي را در بين مسلمانان برافروخته اند و چه خوب در مسير اهداف دشمنان اسلام ايفاي نقش مي كنند و حال چند پرسش ساده از داعش كه البته جواب اين سوال ها براي هر صاحب عقل و انصافي روشن است.
۱ - سردمداران داعش! آيا شما نمي دانيد كه اكثريت قريب به اتفاق جهان اسلام اعم از سني و شيعه، امروز مي دانند كه شمايي كه ادعاي بازگرداندن مجد و خلافت اسلامي را داريد با پول و حمايت و سلاح هاي جنگي پيشرفته كدام كشورها به جان مسلمانان افتاده ايد و گروه گروه انسان هاي بي گناه را از سالخورده و مرد و زن گرفته تا كودكان را قتل عام مي كنيد؟ بعد از آن همه جنايت هايي كه در سوريه و عراق مرتكب شديد، اعدام ۶۰۰ زنداني در موصل و قتل عام بيش از ۲۰۰ نفر از مردم قبيله سني «بونمر» در استان الانبار عراق جديدترين نقطه سياه در پرونده جنايت هاي شما داعشي هاست.
۲ - داعشي ها! آيا واقعاً شما نمي دانيد و البته كه مي دانيد مرد و زن و كودكاني را كه اين چنين بي رحمانه به مسلخ مي كشيد به خداي واحد، قرآن كريم و رسالت پيامبر خاتم(ص) اعتقاد دارند و به سوي كعبه قبله مسلمين نماز مي گزارند؟ و آيا اساس اسلام جز اين ها است كه شما جنايتكاران عالمانه و عامدانه، غير همسويان با خود را چه سني باشند و چه شيعه تكفير مي كنيد و چنين ناجوانمردانه مي كشيد.
۳ - سردمداران خائن و جنايتكار داعش! آيا شما نمي فهميد كه اعمال و جنايت هاي شما چگونه تنور «اسلام هراسي» و «اسلام ستيزي» را براي دشمنان اسلام و مسلمين داغ مي كند؟
۴ - ابوبكر بغدادي اي خليفه خود خوانده داعش آيا تو و هم پالكي هايت نمي فهميد كه كشتن چند هزار مسلمان، ويران كردن روستاها و شهرهاي كشورهاي اسلامي عراق و سوريه، ويران كردن زيرساخت هاي اقتصادي اين كشورها و تخريب هزاران خانه و كارخانه و تمامي اين خيانت و جنايت هاي شما عليه مسلمانان چه منافع سرشاري را نصيب دشمنان اسلام خصوصاً صهيونيست ها اين دشمنان واقعي انسانيت مي كند؟ البته كه خوب مي دانيد و جاده صاف كن بسيار خوبي براي صهيونيست ها و برخي كشورهاي غربي و منطقه هستيد.
۵ - آيا شما داعشي ها نمي دانيد و البته كه مي دانيد پراكندن تخم عداوت و كينه و دشمني در بين مسلمانان ثمره اي بس شيرين براي صهيونيست ها، سردمداران آمريكا، برخي مرتجعان و زياده خواهان منطقه، وهابيت و ديگر دشمنان اسلام و مسلمانان دارد.
۶ - داعشيان جنايتكار! آيا نمي دانيد كه به آتش كشيدن و از بين بردن ميلياردها دلار سرمايه كشورهاي اسلامي و جنگ افروزي هاي شما در بلاد اسلامي باعث شده دشمنان اسلام هر روز جري تر، فربه تر و ثروتمندتر و هر روز بازار فروش سلاح هايشان پررونق تر شود؟ البته كه خوب مي دانيد. تنها يك نگاه ساده به آمار ارائه شده توسط منابع رسمي خود غربي ها درباره رشد فزاينده درآمدهاي ميلياردي كشورهاي توليد كننده سلاح كفايت مي كند تا ميزان خيانت داعش به امت اسلام و خدمت آنان به دشمنان اسلام آشكارتر شود.
۷ - داعشي ها! آيا نمي دانيد كه امروز بسياري از مردم علاوه بر اين كه مي دانند در سنگرهاي شما انواع مشروبات الكلي و آن جهاد نكاح كذايي و تجاوز به نواميس مردم انجام مي شود، مي دانند كه با آمريكايي ها از جمله سناتور جان مك كين چه ارتباطاتي داشته ايد و مي دانند كه تعدادي از مجروحان شما در بيمارستان هاي صحرايي صهيونيست ها مداوا مي شوند و نتانياهو اين دژخيم خونخوار به عيادت شما آمده و مي دانند كه شما با «قناسه»هاي ساخت اسرائيل مغز و قلب مسلمانان سني و شيعه را در عراق و سوريه هدف مي گيريد؟
۸ - آيا شما جنايتكاران داعش كه به راحتي آدم مي كشيد و گروه گروه برادران اهل سنت و شيعه را قتل عام مي كنيد نمي دانيد كه مسلمانان مي دانند كه گفتار و رفتار و سنت پيامبرشان كه خاتم انبياء و اشرف پيامبران و سيدالمرسلين است و خدايش او را رحمة للعالمين خطاب كرده است هيچ نسبتي حتي با تندخويي و بدرفتاري با بندگان خدا ندارد. چه رسد به خشونت و جنايت!
۹ - اي سردمداران تكفيري داعش كه اين چنين خوب در زمين صهيونيست هاي خونريز و جنايتكار و مستكبران اسلام ستيز و دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدي بازي مي كنيد و شمايي كه همه مسلمانان غير همراه با خودتان را چه سني باشند چه شيعه، مشرك و كافر مي دانيد و ريختن خونشان را مباح! آيا نمي دانيد كه مردم و خصوصاً مسلمانان به خوبي مي دانند و مي فهمند كه چرا شما با كافران و مشركان واقعي و خصوصاً صهيونيست ها كه سرزمين و وطن و قبله اول مسلمين را غصب كرده اند و هر از گاهي به بهانه اي مردم مظلوم فلسطين را قتل عام مي كنند، كافر و مشرك نمي دانيد؟! و ريختن خونشان را مباح نمي شمريد كه هيچ، بلكه حتي در جريان حمله ددمنشانه صهيونيست ها در جنگ اخير به مردم مظلوم غزه كه به قتل عام بيش از ۲۲۰۰ انسان مسلمان بي گناه كه ۲۶۱ نفر آنان زن و ۵۷۸ نفرشان كودك معصوم بوده اند انجاميد حتي يك گلوله به سمت جانيان صهيونيست شليك نكرديد و در حالي كه صهيونيست ها زن و مرد و كودك غزه مظلوم را با حملات هوايي و موشكي قتل عام مي كردند سر ديگر قيچي مسلمان كشي را شما مسلمان نماهاي تكفيري فشرديد و در شهرها و روستاهاي عراق و سوريه مردم مسلمان را قتل عام كرديد. آيا واقعيت ها و حقايقي به اين روشني كه براي بسياري از مردم جهان مثل روز روشن و آشكار است را شما نمي دانيد؟ البته كه مي دانيد و مي فهميد كه چه مي كنيد. اما اين نكته را نيز بدانيد و مطمئن باشيد كه خونريزي و جنايتكاري و ظلم و قتل عام و دروغ و فريب كاري شما هم مانند ديگر جنايتكاران، بنياني ندارد و تكيه بر باد است و بساط جنايتكاريهايتان همان طور كه مي بينيد در حال جمع شدن است اما بدانيد از اين همه جنايت و قتل عام و خيانت به امت اسلام براي شما چيزي جز روسياهي در اين دنيا و لعن و نفرين مردم و آتش دوزخ در آن دنيا نخواهد بود و طومار قتل عام و آدم كشي هاي شما در آينده نه چندان دور پيچيده خواهد شد و اما پس از آن با هوشياري بيش از پيش مسلمانان سني و شيعه بايد طومار تفكرات تكفيري و وهابيت و اين آبشخور پليد و پلشت نيز در هم پيچيده شود كه اگر چنين نشود آتش اين فتنه هم چنان زير خاكستر خواهد ماند.


| شناسه مطلب: 49381




داعش



نظرات کاربران