تاثیر بارندگی شدید بر پروازهای فرودگاه جده‌ تاثیر بارندگی شدید بر پروازهای فرودگاه جده‌ تاثیر بارندگی شدید بر پروازهای فرودگاه جده‌ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاثیر بارندگی شدید بر پروازهای فرودگاه جده‌ تاثیر بارندگی شدید بر پروازهای فرودگاه جده‌ تاثیر بارندگی شدید بر پروازهای فرودگاه جده‌ تاثیر بارندگی شدید بر پروازهای فرودگاه جده‌ تاثیر بارندگی شدید بر پروازهای فرودگاه جده‌

تاثیر بارندگی شدید بر پروازهای فرودگاه جده‌

رسانه های سعودی از تاثیر بارش های اخیر بر وضعیت پروازهای فرودگاه بین المللی جده و به تاخیر افتادن فرود پنج هواپیما خبر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از عكاظ، هواپيمايي غيرنظامي سعودي گزارش داد: ابرهاي متراكم و موج باراندگي كه جده شاهد آن بود، سبب تغيير مسير هواپيمايي ناس شد. خالد الخيبري سخنگوي رسمي هواپيمايي غيرنظامي سعودي اعلام كرد هدف از تاخير در فرود هواپيماها در درجه اول، مسائل ايمني و تضمين فرود سالم در باند فرودگاه بود.
به گفته وي، سه پرواز داخلي از رياض، تبوك و جازان به سمت جده به تاخير افتاد، همچنين يك پرواز سعودي و يك پرواز هواپيمايي سودان از خارطوم به سمت جده نيز به تاخير افتاد و پس از كنار رفتن ابرها و بهبود شرايط آب هوايي، همه اين پروازها سالم به زمين نشستند.
وي تاكيد كرد وضع پروازها در فرودگاه جده عادي و ميزان ديد هم عالي است.
تاثير بارش شديد باران بر خط آهن حرمين
اداره راه آهن عربستان هرگونه تاثيرگذاري بارش‌هاي اخير بر مسير خط آهن حرمين را تكذيب كرد.
اين اداره اعلام كرد نوار ويدئويي پخش شده در شبكه اينترنت كه نشان مي‌دهد سيل ناشي از بارندگي خاك زير خط آهن را با خود مي‌برد، هيچ ارتباطي با مسير قطار حرمين ندارد.
يك مسؤول در اداره راه آهن سعودي اعلام كرد نوار پخش شده در پايگاه‌هاي اجتماعي مربوط به سال گذشته است كه نشان مي‌دهد بخشي از مسير خط آهن شماره دو مخصوص قطارهاي باري بين الخرج و رياض در معرض سيل قرار گرفته و بخشي از خاك زير آن شسته مي‌شود.


| شناسه مطلب: 49425




جده عربستان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران