آیت الله تسخیری: هدف تکفیری‌ها جدا کردن ملت از اسلام است آیت الله تسخیری: هدف تکفیری‌ها جدا کردن ملت از اسلام است آیت الله تسخیری: هدف تکفیری‌ها جدا کردن ملت از اسلام است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله تسخیری: هدف تکفیری‌ها جدا کردن ملت از اسلام است آیت الله تسخیری: هدف تکفیری‌ها جدا کردن ملت از اسلام است آیت الله تسخیری: هدف تکفیری‌ها جدا کردن ملت از اسلام است آیت الله تسخیری: هدف تکفیری‌ها جدا کردن ملت از اسلام است آیت الله تسخیری: هدف تکفیری‌ها جدا کردن ملت از اسلام است

آیت الله تسخیری: هدف تکفیری‌ها جدا کردن ملت از اسلام است

مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام گفت: هدف تکفیری‌ها جدا کردن ملت از اسلام است و اسلام را به چالش بکشانند که باید نسبت به این امر هوشیار باشیم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت الله تسخيري امروز در روز دوم كنگره جريان‌هاي تكفيري و افراطي از ديدگاه علماي اسلام گفت: برگزاري اين نشست بسيار مهم و اساسي است و موجب مي‌شود تا اختلافات از بين رفته و جريان تكفيري‌ها شفاف سازي شود.
وي گفت: بايد از شكل گيري اين همايش قدرداني كنيم و اين همايش مي‌تواند نقش موثري در كاهش جريانات تكفيري داشته باشد.
مشاور مقام معظم رهبري در امور جهان اسلام با بيان اينكه همه جلسات ما بايد زير نظر علما باشد گفت: جلسه اي برگزار نكرديم كه زير نظر علماي اسلام نباشد و اين مسئله نشان مي‌دهد كه اين كنفرانس هدف بزرگي دارد كه هدف آن بررسي يك مشكل عظيم و بزرگي است كه در پديده تكفير مجسم شده است.
آيت الله تسخيري ادامه داد: اين پديده از يك عامل داخلي نشات گرفته با كمك عوامل خارجي ديگر و تعدادي از كساني كه خودشان را منتسب به اهل علم مي‌دانند و عامل ايجاد اين پديده شده اند.
مشاور مقام معظم رهبري در امور جهان اسلام گفت: هدف تكفيري‌ها جدا كردن ملت از اسلام است و اسلام را به چالش بكشانند كه بايد نسبت به اين امر هوشيار باشيم.
وي ادامه داد: متاسفانه تكفيري‌ها به جان اسلام افتاده اند و با اعمال تخريبي خود مي‌خواهند عليه مسلمانان قيام كنند و به نام اسلام به اسلام ضربه بزنند.


| شناسه مطلب: 49445




تكفيري‌ها



نظرات کاربران