برگزاری جلسه هفتگی بعثه‌ در عراق+تصاویر برگزاری جلسه هفتگی بعثه‌ در عراق+تصاویر برگزاری جلسه هفتگی بعثه‌ در عراق+تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری جلسه هفتگی بعثه‌ در عراق+تصاویر برگزاری جلسه هفتگی بعثه‌ در عراق+تصاویر برگزاری جلسه هفتگی بعثه‌ در عراق+تصاویر برگزاری جلسه هفتگی بعثه‌ در عراق+تصاویر برگزاری جلسه هفتگی بعثه‌ در عراق+تصاویر

برگزاری جلسه هفتگی بعثه‌ در عراق+تصاویر

جلسه هفتگی بعثه مقام معظم رهبری با موضوع بررسی فعالیت های مذهبی و فرهنگی در محل نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام احساني كارشناس مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با اشاره به در پيش بودن ايام اربعين حسيني، از همه كاركنان خواست تا با انرژي مضاعف براي اين ايام فعاليت كنند.
وي با اشاره به در پيش بودن ايام اربعين گفت: هم‌اكنون فرصت‌هاي بي‌نظيري براي كارهاي فرهنگي در عتبات به ويژه در كربلا به وجود آمده كه بايد از آن استفاده كرد.
احساني بر توسعه كمي و كيفي برنامه‌هاي فرهنگي در كربلا تأكيد كرد و افزود: با توجه به حضور زائران ايراني كه بيشتر خانواده‌ها، را شامل مي‌شود بايد برنامه‌هاي متنوع فرهنگي از جمله برنامه‌هاي ويژه براي جوانان را در دستور كار قرار داد.
كارشناس مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق گفت: مناسب است برنامه‌هاي فرهنگي متعدد طراحي و پيش‌بيني شود كه هر مقدار تعداد برنامه‌ها بيشتر باشد، موفقيت ما در اجرا و رضايتمندي در زائران بيشتر خواهد شد.
در ادامه اين جلسه هر يك از اعضا پيشنهاداتي را در موضوعات اطلاع رساني مناسب، فعاليت‌هاي فرهنگي و… ارائه كردند.


| شناسه مطلب: 49459




كربلا عتبات



نظرات کاربران