محمد علی اوقلو: داعش نقشه‌های آمریکا را اجرا می‌کند محمد علی اوقلو: داعش نقشه‌های آمریکا را اجرا می‌کند محمد علی اوقلو: داعش نقشه‌های آمریکا را اجرا می‌کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
محمد علی اوقلو: داعش نقشه‌های آمریکا را اجرا می‌کند محمد علی اوقلو: داعش نقشه‌های آمریکا را اجرا می‌کند محمد علی اوقلو: داعش نقشه‌های آمریکا را اجرا می‌کند محمد علی اوقلو: داعش نقشه‌های آمریکا را اجرا می‌کند محمد علی اوقلو: داعش نقشه‌های آمریکا را اجرا می‌کند

محمد علی اوقلو: داعش نقشه‌های آمریکا را اجرا می‌کند

عضو مجلس نمایندگان ترکیه گفت: اکنون شاهد فعالیت گروه‌های افراطی مانند داعش هستیم که رفتارهای آن نشان دهنده اجرای نقشه‌های آمریکا هست.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد علي اوقلو امروز در روز دوم كنگره جريان‌هاي تكفيري و افراطي از ديدگاه علماي اسلام گفت: تحولات سياسي منطقه موجب تحول در كشورها شده كه بيداري اسلامي را به همراه داشت.
وي گفت: اين بيداري اسلامي امروزه يك جرياني است كه در همه جا گسترش يافته و دشمن در تلاش است تا جلوي اتفاقات و اين گسترش را بگيرد.
عضو مجلس نمايندگان تركيه بيان داشت: آنها به دليل نقش ايران و حزب الله و سوريه نتوانستند به اهداف خود برسند و اين نشان دهنده قدرت اسلام و وحدت است.
اوقلو بيان داشت: بايد رفتارهاي خوارج را كه جان مسلمانان را حلال مي‌دانند مورد بررسي قرار دهيم و اين گروه‌ها موجب شده كه ديدگاه نسبت به اسلام تغيير كنند.
وي با اشاره به توطئه‌هاي دشمنان ادامه داد: توطئه هايي كه در پي ايجاد جنگ‌هاي داخلي در منطقه وجود دارد، دست هايي است كه داعش و گروه‌هاي تكفيري را ايجاد كرده و مي‌خواهند به اسلام ضربه بزنند.
عضو مجلس نمايندگان تركيه ادامه داد: دانشمندان اسلامي بايد اين تحولات را بررسي كرده و نقش كشورها مشخص شود.
اوقلو با اشاره به تشكيل ائتلاف بر عليه داعش توسط گروه‌هاي استكباري بيان داشت: داعش موجب ائتلاف گروه‌هاي ننگين شده اند و آبروي مسلمانان را برده اند و مردم را وارد جنگ مذهبي كرده اند و جبهه غرب مي‌خواهند مردم را فرسوده و توانايي اقدام را از آنها بگيرد.
وي گفت: اكنون شاهد فعاليت گروه‌هاي افراطي مانند داعش هستيم كه رفتارهاي آن نشان دهنده اجراي نقشه‌هاي آمريكا هست.
عضو مجلس نمايندگان تركيه بيان داشت: دشمنان در تلاش هستند تا چهره اسلام را از بين ببرند و جنگ‌هاي داخلي و مذهبي را گسترش دهند و اين قطعا نقشه دشمنان است.
اوقلو با بيان اينكه يكي از نقشه‌ها اختلاف اندازي ميان ايران و تركيه است گفت: اين توطئه يكي ديگر از نقشه‌هاي دشمن است كه بايد با بكوشيم تا چهره واقعي اسلامي تبيين شود.


| شناسه مطلب: 49470




تكفيري‌ها



نظرات کاربران