تاکید حجار بر آمادگی زودهنگام برای موسم حج آینده تاکید حجار بر آمادگی زودهنگام برای موسم حج آینده تاکید حجار بر آمادگی زودهنگام برای موسم حج آینده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید حجار بر آمادگی زودهنگام برای موسم حج آینده تاکید حجار بر آمادگی زودهنگام برای موسم حج آینده تاکید حجار بر آمادگی زودهنگام برای موسم حج آینده تاکید حجار بر آمادگی زودهنگام برای موسم حج آینده تاکید حجار بر آمادگی زودهنگام برای موسم حج آینده

تاکید حجار بر آمادگی زودهنگام برای موسم حج آینده

وزیر حج سعودی بر ضرورت کار و افزایش تلاش‌های زودهنگام به عنوان شیوه و رویکرد وزارت حج عربستان در راستای آمادگی برای موسم حج سال ۱۴۳۶ هجری قمری تاکید کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بندر بن محمد حجار بار ديگر اعلام كرد: طرح عملياتي وزارت حج عربستان در موسم حج گذشته با موفقيت اجرا شد كه اين طرح بر گسترش استفاده از فناوري متمركز بود.
وي اعلام كرد: با وجود چالش‌هاي زماني و مكاني و افزايش تعداد حجاج هر سال، وزارت حج عربستان مسئوليت خود را به خوبي انجام داده است.
وي در اين زمينه به انجام ديدارهايي با هيات‌ها و روساي دفاتر امور حج كشورهايي كه حجاج آنها به عربستان مي‌آيند، و برپايي چندين كارگاه عملي و افزايش آموزش تمام كاركنان براي ارتقاي عملكرد آنها اشاره كرد و گفت شاخص‌هاي موفقيت موسم حج سال گذشته توانمندي بالا در موسم را نشان مي‌دهد.
حجار كه سخنانش در مجله حج و عمره صادره از سوي وزارت حج عربستان منتشر شده است، موسم حج اخير از موفقيت آميزترين موسم‌ها دانست و گفت اين موفقيت همه دست اندركاران را به ادامه تلاشها در موسم‌هاي آينده ترغيب مي‌كند.
وي حج عربستان گفت شكي نيست كه نقش وزارت حج در اجراي طرح‌ها براي موفقيت موسم حج هر سال به عوامل متعددي برمي گردد كه با هدف فراهم كردن فضاهاي آرام و راحت براي اداي مناسك حجاج و اطمينان بخشي به آنها ايجاد شده است.
وي گفت بر اساس اين عوامل، ماموريت‌ها و طرح‌ها و اهداف با موفقيت همراه شد تا بيش از دو ميليون حاجي در نهايت راحتي و آرامش مناسك خود را به جا آورند.


| شناسه مطلب: 49472




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران