اعزام ۳۳۰ نفر از دانشگاهیان قمی به عمره مفرده اعزام ۳۳۰ نفر از دانشگاهیان قمی به عمره مفرده اعزام ۳۳۰ نفر از دانشگاهیان قمی به عمره مفرده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام ۳۳۰ نفر از دانشگاهیان قمی به عمره مفرده اعزام ۳۳۰ نفر از دانشگاهیان قمی به عمره مفرده اعزام ۳۳۰ نفر از دانشگاهیان قمی به عمره مفرده اعزام ۳۳۰ نفر از دانشگاهیان قمی به عمره مفرده اعزام ۳۳۰ نفر از دانشگاهیان قمی به عمره مفرده

اعزام ۳۳۰ نفر از دانشگاهیان قمی به عمره مفرده


مدیر اجرایی شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم از اعزام ۳۳۰ نفر از دانشگاهیان قمی به عمره مفرده خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مدير اجرايي شوراي عمره و عتبات دانشگاهيان استان قم با اشاره به اعزام دانشگاهيان به عمره مفرده اظهار كرد: امسال پنج درصد سهميه كل استان را در قالب آموزش مجازي تعريف كردند كه به تناسب به كاروان‌هاي مجردي و متاهلي اختصاص پيدا مي‌كند.
وي خاطرنشان كرد: كساني كه در قرعه‌كشي شركت كردند ولي اسم آنها در قرعه‌كشي انتخاب نشد، با شركت در دوره و آزمون مجازي مي‌توانند با كسب حداقل امتياز لازم بار ديگر در قرعه‌كشي شركت كنند.
محمدتقي حاج‌ابراهيمي يادآور شد: پنج درصد سهميه عمره مفرده براي افراد شركت‌كننده در آموزش مجازي با اين هدف تعيين شده كه افراد با شركت در دوره آموزش مجازي و مطالعه مباحث آن با موضوعات و مباحث حج آشنا شده و با آمادگي بهتر در عمره مفرده شركت مي‌كنند.
وي خاطرنشان كرد: اكنون قطعي كردن ثبت‌نام‌ها، افتتاح دفترچه حساب و درخواست وام و تكميل مدارك مورد نياز و صدور گذرنامه متقاضيان در حال انجام است.
حاج‌ابراهيمي عنوان كرد: هم‌زمان با قطعي شدن فرآيند ثبت‌نام بسته‌هاي فرهنگي شامل كتاب، سي‌دي، مباحثي در زمينه پاسخ‌گويي به شبهات، اطلس، اماكن‌شناسي و آدرس‌ها براي افراد ارسال مي‌شود. وي تصريح كرد: جلساتي پس از مشخص شدن كاروان‌ها و زمان اعزام از سوي روحانيون كاروان، مديران و عوامل اجرايي سفر براي افراد شركت‌كننده برگزار مي‌شود و بخشي از دوره‌هاي فشرده پيش از سفر در دستور كار است.
مدير اجرايي شوراي عمره و عتبات دانشگاهيان استان قم با اشاره به سهميه در نظر گرفته شده براي عمره مفرده گفت: ۳۵ نفر از استادان قمي و دو كاروان هر كاروان بيش از ۱۴۰ نفر به عمره اعزام مي‌شوند كه در مجموع شامل ۳۳۰ نفر سهميه براي عمره است.
وي خاطرنشان كرد: پيگير هستيم كه در قالب نخبه‌هاي علمي، پژوهشي، آموزشي، فرهنگي، تشكل‌ها و امور صنفي كه در دانشگاه‌ها مشغول فعاليت هستند، سهميه مازاد بر اين سهميه را دريافت كنيم. حاج‌ابراهيمي عنوان كرد: هنوز اعزام دانشگاهيان به عمره مفرده قطعي نشده، ولي بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته در اسفند، فروردين و ارديبهشت‌ماه به عمره مفرده اعزام مي‌شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران