شب زیارتی اربعین در کربلای معلی گزارش تصویری شب زیارتی اربعین در کربلای معلی گزارش تصویری شب زیارتی اربعین در کربلای معلی گزارش تصویری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شب زیارتی اربعین در کربلای معلی گزارش تصویری شب زیارتی اربعین در کربلای معلی گزارش تصویری شب زیارتی اربعین در کربلای معلی گزارش تصویری شب زیارتی اربعین در کربلای معلی گزارش تصویری شب زیارتی اربعین در کربلای معلی گزارش تصویری

شب زیارتی اربعین در کربلای معلی گزارش تصویری

از هنگامی که نخستین زائر مضجع منور اباعبدالله الحسین (ع)، جابِر بن عبدالله انصاری در روز اربعین از مدینه به سمت کربلا رهسپار شد تاکنون ۱۳۷۵ سال می‌گذرد. او «جابر بن عبدالله انصاری» نخستین زائر کربلای معلی در اربعین سال ۶۱ هجری است.

شب زيارتي اربعين اباعبدالله الحسين (ع) با حضور چشمگير زائران، دلدادگان و عاشقان آن حضرت در كربلاي معلي برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، زائران، دلدادگان و عاشقان سيد و سالار شهيدان امام حسين (ع) خود را از راه‌هاي دور و نزديك به كربلا رسانده اند تا زيارتي اربعين را در كنار حرم مطهر آن حضرت درك كنند.
به راستي كه جنس زيارت اربعين امام حسين (ع)، با زيارت‌هاي ديگر آن حضرت متفاوت است. زيارت اربعين را بايد چشيد كه اگر زيارت اربعين را درك نكني، بخشي از معارف ناب حسيني را هيچ‌گاه درك نخواهي كرد.
و هرگز نمي‌توان زيارت اربعين و شوق وصف ناپذير زائران حسيني را كه كيلومترها با پاي پياده خود را به كربلاي معلي رسانده اند تا شب و روز اربعين را درك كنند در قالب الفاظ و يا حتي شات‌هاي دوربين عكاسي به تصوير كشيد.


| شناسه مطلب: 49943




كربلا اربعين



نظرات کاربران