سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع زائران اربعین کربلا سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع زائران اربعین کربلا سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع زائران اربعین کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع زائران اربعین کربلا سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع زائران اربعین کربلا سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع زائران اربعین کربلا سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع زائران اربعین کربلا سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع زائران اربعین کربلا

سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع زائران اربعین کربلا

مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (ص) با بیان اینکه حکومت شهدا بر عالم آغاز شده است، رمز موفقیت و جایگاه برجسته شهیدان را قبول بی چون و چرای امر ولایت خواند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، مراسم سخنراني و عزاداري موكب امام رضا (ع) شباب الامام خميني (ره) از سوي ستاد فرهنگي اربعين و مناسبت‌هاي مرتبط ويژه عتبات با حضور پرشور زائران حسيني برگزار شد.
در اين مراسم محمدحسين يكتا، مسؤول قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصيا (ص) در سخناني به بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس و همرزمان شهيدش پرداخت و با اشاره به جايگاه شهيد و مقام ارزشمند شهادت، گفت: شهدا مأمور به تكليف بودند و در اين مسير مأموريت خود را با موفقيت به انجام رساندند.
وي با بيان اينكه امام راحل فرمودند كه تا قيامت مزار و مقتل شهيدان دارالشفاي عاشقان، عارفان و دلسوختگان است، افزود: شهدا بر دلها حكومت مي‌كنند و اين امر نه تنها در ايران و ميان جوانان ايراني بلكه حكومت بر دلهاي جهانيان است.
وي ادامه داد: يك دختر آمريكايي‌الأصل در شلمچه جلوي مرا گرفت و گفت مي‌شود ذره‌اي از اين خاك شلمچه را به نيويروك ببرم؟ گفتم براي چه پاسخ داد موضوع خاك نيست موضوع سوالي است كه دارم و مي‌خواهم هر وقت دلم تنگ شد اين خاك را بو كنم پس از سخنان اين دختر به ياد سخنان حضرت امام افتادم كه فرمودند تا قيامت مزار و مقتل شهيدان دارالشفاي عاشقان، عارفان و دلسوختگان است.
حسين يكتا اظهار داشت: دختر ارمني دنبال تابوت شهدا راه مي‌افتد و مي‌گويد تابوت شهيد را به من بدهيد تا به خانه ببرم و مادر ارمني مي‌گويد تابوت شهيد گمنام را به من بدهيد تا در آن تابوت مرا خاك كنند.
وي تصريح كرد: امروز حكومت شهدا بر عالم آغاز شده است و كجاست صدام، كجاست قذافي و مبارك كه ببيند امروز نام و ياد امام (ره) و شهدا در دنيا مي‌درخشد و برنده اصلي ما هستيم.
راوي دوران هشت سال دفاع مقدس رمز موفقيت و جايگاه برجسته شهدا را قبول بي چون و چراي امر ولايت خواند و اظهار داشت: خداوند به شهدا بركت داده است و ما هم در شب و روز اربعين از خدا بركت و حركت را بخواهيم.
وي با بيان اين كه انقلاب تعزيه خواني قبل از ظهور است، تصريح كرد: راه به سمت خدا يك طرفه و رمز اين راه راستگويي است؛ به ميزاني كه متصل شويم منقطع مي‌شويم و شهدا به امام زمان (عج) راست گفتند كه دوستت داريم.
حسين يكتا افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند كه به ظهور امام عصر، اين محبوب حقيقي بشريت نزديك شده ايم، شما در شرايط بدريون بدر كبري هستيد؛ يعني شرايطي كه شيطان تمام قد به جنگ شيعه آمده است و تصميم سرنوشت سازي بايد گرفت.


| شناسه مطلب: 49949




كربلا اربعين



نظرات کاربران