بهره دست فروشی در اربعین + تصاویر بهره دست فروشی در اربعین + تصاویر بهره دست فروشی در اربعین + تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بهره دست فروشی در اربعین + تصاویر بهره دست فروشی در اربعین + تصاویر بهره دست فروشی در اربعین + تصاویر بهره دست فروشی در اربعین + تصاویر بهره دست فروشی در اربعین + تصاویر

بهره دست فروشی در اربعین + تصاویر

هرچند موکب‌های متعددی در نقاط مختلف شهر کربلا به ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام حسین (ع) مشغول پذیرایی از زائران هستند، اما دست فروشان هم از این ایام بی بهره نیستند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، همزمان با پياده روي زائران اباعبدالله الحسين (ع) و در مسيرهاي منتهي به حرم مطهر آن حضرت، دست فروشان به كسب و كار خود ادامه مي‌دهند.
هرچند موكب‌هاي متعددي در نقاط مختلف شهر كربلا به ويژه مسيرهاي منتهي به حرم مطهر امام حسين (ع) مشغول پذيرايي از زائران هستند، اما دست فروشان هم از اين ايام بي بهره نيستند.
دست فروشي كه بيشتر بر اثر پديده بيكاري و وضعيت نامساعد اقتصادي در جامعه شكل مي‌گيرد، براي برخي از مردم عراق درآمد ايجاد كرده است و زائران نيز به خريد اجناس عرضه شده اقدام مي‌كنند؛ اگرچه اين روزها زائران بيشتر به زيارت مي‌پردازند نه به خريد و دست فروشان هم وضع خوبي ندارند.


| شناسه مطلب: 49953




كربلا اربعين



نظرات کاربران