آخرین آمار از حضور زائران جهان در مراسم اربعین آخرین آمار از حضور زائران جهان در مراسم اربعین آخرین آمار از حضور زائران جهان در مراسم اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین آمار از حضور زائران جهان در مراسم اربعین آخرین آمار از حضور زائران جهان در مراسم اربعین آخرین آمار از حضور زائران جهان در مراسم اربعین آخرین آمار از حضور زائران جهان در مراسم اربعین آخرین آمار از حضور زائران جهان در مراسم اربعین

آخرین آمار از حضور زائران جهان در مراسم اربعین

مقامات عراقی از اجرای موفق طرح‌های امنیتی ویژه مراسم اربعین حسینی امسال خبر دادند.

كربلا ميعادگاه بيش از ۲۰ ميليون عاشق دلداده
به گزارش خبرنگار گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از الفرات، وزارت كشور عراق از موفقيت طرح امنيتي ويژه مراسم اربعين حسيني در استان بصره خبر داد.
سعد معن سخنگوي وزارت كشور عراق گفت: پليس بصره موفقيت طرح امنيتي ويژه مراسم اربعين حسيني را اعلام كرده است.
بر اساس اين گزارش، يك ميليون و ۲۵۰ هزار زائر از استان بصره در مراسم اربعين حسيني شركت كردند.
رئيس شوراي استان كربلاي معلي هم از موفقيت طرح امنيتي و خدماتي ويژه مراسم اربعين حسيني خبر داد.
جاسم نصيف الخطابي رئيس شوراي استان كربلاي معلي تاكيد كرد روز شنبه تعداد زائران زيارت اربعين حسيني به اوج خود رسيد و مراسم بر اساس طرح‌هاي وضع شده قبلي با موفقيت برگزار شد.
وي افزود طرحهاي امنيتي و خدماتي و نيز طرح انتقال زائران با موفقيت كامل اجرا شد و هيچ خلل و نقصي در اين زمينه وجود نداشت.
وي كه با الفرات گفتگو مي‌كرد، افزود :تعداد زائراني كه طي ده روز گذشته براي شركت در مراسم اربعين حسيني وارد كربلاي معلي شدند، به ۱۸ ميليون زائر رسيد كه سه ميليون و ۵۰۰ هزار نفر آنها زائر خارجي هستند.
اين در حالي است كه آستان مقدس امام حسين (ع) از شركت بيش از ۲۰ ميليون زائر در مراسم اربعين حسيني خبر داده است كه چهار ميليون و نيم نفر از آنها را زائران خارجي تشكيل داده است.
از سوي ديگر مزهر العزاوي فرمانده عمليات الرافدين از دستگيري ۳۵ فرد تحت پيگرد دستگاه قضايي طي ساعات گذشته در چارچوب طرح حمايت از زيارت اربعين خبر داد.
العزاوي تصريح كرد تمام بخشهاي نظامي در طول شبانه روز براي حفظ امنيت زائران با هماهنگي فرماندهان عمليات بابل و فرات مركزي تلاش كردند.
وي از تلاشهاي ويژه براي انتقال زائران ايراني از استانهاي ميسان و واسط به استانهاي ديگر به سمت شهر كربلاي معلي براي شركت در مراسم اربعين حسيني خبر داد.
به گفته وي، نيروهاي فرماندهي عمليات الرافدين، تعداد گردان و گروهان را براي حفظ امنيت زائران به استانهايشان پس از پايان مراسم اربعين به خدمت گرفته است.
موفقيت طرح امنيتي ويژه اربعين در استان واسط
پليس استان واسط هم از موفقيت طرح امنيتي ويژه حمايت از زائران اربعين حسيني خبر داد و تاكيد كرد هيچ مشكل يا حادثه امنيتي در جريان اجراي اين طرح رخ نداده است.


| شناسه مطلب: 49974




اربعين آمار



نظرات کاربران