رییس سازمان حج و زیارت راهی مرزهای کشور شد رییس سازمان حج و زیارت راهی مرزهای کشور شد رییس سازمان حج و زیارت راهی مرزهای کشور شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رییس سازمان حج و زیارت راهی مرزهای کشور شد رییس سازمان حج و زیارت راهی مرزهای کشور شد رییس سازمان حج و زیارت راهی مرزهای کشور شد رییس سازمان حج و زیارت راهی مرزهای کشور شد رییس سازمان حج و زیارت راهی مرزهای کشور شد

رییس سازمان حج و زیارت راهی مرزهای کشور شد

رییس سازمان حج و زیارت بهمراه جمعی از مسئولین این سازمان بمنظور بازدید از آخرین وضعیت مرزهای کشور و خدمات رسانی به زائران اربعین راهی مرزهای کشور شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سعيد اوحدي بهمراه جمعي از مسئولين سازمان حج و زيارت صبح امروز (سه شنبه) بمنظور بازديد از آخرين وضعيت مرزهاي كشور و نحوه خدمات رساني به زائران اربعين، صبح امروز راهي استان ايلام شد تا از مرز مهران بازديد نمايد.
بر اساس اين گزارش مهندس اوحدي و تيم همراه پس از بازديد از مرز مهران، راهي استان خوزستان خواهند شد تا از مرزهاي شلمچه و چزابه و خدمات رساني به زائران در اين مرزها، بازديد بعمل آوردند.
مهندس خدرنژاد معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت و همچنين محسن نظافتي مديركل عتبات سازمان حج، رييس سازمان حج و زيارت را در اين سفر همراهي مي‌كنند.
تردد زائران در مرزهاي كشور در روزهاي آغازين بازگشت زائران اربعين به كشور با توجه به ازدحام جمعيت با مشكلاتي همراه بود كه با چاره انديشي و تدابير بموقع مسئولان، در حال حاضر تردد زائران به صورت روان انجام مي‌گيرد.
زائران ايراني اربعين از سه مرز زميني مهران، شلمچه و چزابه راهي عتبات عاليات شدند.
در ايام اربعين امسال بيش از يك و نيم ميليون زائر ايراني در همايش پياده روي اربعين در كربلاي معلي حضور داشتند.




نظرات کاربران