تداوم ورود زائران از مرز مهران در آرامش کامل تداوم ورود زائران از مرز مهران در آرامش کامل تداوم ورود زائران از مرز مهران در آرامش کامل بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تداوم ورود زائران از مرز مهران در آرامش کامل تداوم ورود زائران از مرز مهران در آرامش کامل تداوم ورود زائران از مرز مهران در آرامش کامل تداوم ورود زائران از مرز مهران در آرامش کامل تداوم ورود زائران از مرز مهران در آرامش کامل

تداوم ورود زائران از مرز مهران در آرامش کامل

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس از هوا و زمین بر تردد زائران در مرز بین‌المللی مهران نظارت کامل دارد.در چند روز گذشته بیش از نیم میلیون زائر از مرز زمینی مهران وارد کشور شده‌اند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايسنا، سردار «علي دولتي» اظهار كرد: پليس با انجام گشت‌هاي هوايي مستمر و سيار خودرويي در طول مسيرهاي خروجي مهران نظارت كامل بر روند حركت وسايل نقليه دارد و تدابير لازم براي تأمين امنيت زائران در مرز و شهرستان مهران و جاده‌هاي ارتباطي استان ايلام با حضور گسترده عوامل پليس انديشيده شده است.
دولتي با اشاره به اينكه با ورود بيش از نيم ميليون زائر از مرز زميني مهران به كشور در چند روز گذشته، خاطرنشان كرد: با ساماندهي انتقال زائران و حضور ميداني پليس و همراهي خوب ساير سازمان‌هاي خدمات رسان به‌تدريج آرامش نسبي در مهران برقرار مي‌شود.
فرمانده انتظامي استان ايلام تصريح كرد: با استقرار پليس گذرنامه در دروازه‌هاي ورودي (گيت)، ثبت مهر ورود به كشور در گذرنامه همه زائران با دقت انجام مي‌شود.
وي با بيان اينكه مشكل امنيتي در مرز و شهرستان مهران نداريم و پليس با ايجاد قرارگاه ظفر در بخش امنيت زائران و قرارگاه ترافيكي اربعين در بخش كنترل ترددها همه توان خود را به كار گرفته است، اضافه كرد: مرز بين‌المللي مهران در جنوب غربي استان ايلام به دليل مسافت كوتاه تا شهرهاي مذهبي عراق و امنيت مطلوب آن سوي مرزها، اين روزها كانون اصلي تردد زائران حسيني است.
مشكلي در امنيت و بازگشت زائران وجود ندارد
در همين حال، رئيس پليس راهور ناجا گفت: يگان ويژه با مديريت جهادي توانست خدمات ارزنده‌اي به زائران اربعين حسيني در مرز مهران ارائه كند.
سردار اسكندر مومني در بازديد از قرارگاه عملياتي ظفر يگان ويژه ناجا در شهر مهران با بيان اينكه افزايش ظرفيت و توسعه خدمت‌رساني در شرايط خاص و مورد نياز از ويژگي‌هاي يگان ويژه به شمار مي‌آيد، اظهار كرد: يگان ويژه با مديريت جهادي توانست خدمات ارزنده‌اي به زائران اربعين حسيني در مرز مهران ارائه كند.
وي گفت: هيچ‌گونه مشكلي در امنيت و مسير بازگشت زائران وجود ندارد و قرارگاه ظفر در ماموريت عظيم اربعين به حول و قوه الهي عملكرد مثبتي را ارائه كرد و باعث ايجاد امنيت براي زوار حسيني شد.
رئيس پليس راهور ناجا از كاركنان يگان ويژه مستقر در شهر مهران به خاطر برقراري نظم و امنيت در تردد زائران اربعين حسيني (ع) و خدمات‌رساني سريع و شبانه‌روزي به عاشقان اهل‌بيت (ع) قدرداني كرد.
نظارت پليس از هوا و زمين بر تردد زائران
سردار علي دولتي فرمانده انتظامي استان ايلام نيز با بيان اينكه پليس از هوا و زمين بر تردد زائران در مرز بين المللي مهران نظارت كامل دارد، اظهار كرد: پليس با انجام گشت‌هاي هوايي مستمر و سيار خودرويي در طول مسيرهاي منتهي به مهران و بالعكس نظارت كامل بر روند حركت وسايل نقليه دارد.
وي افزود: تدابير لازم براي تامين امنيت زائران در مرز و شهرستان مهران و جاده‌هاي ارتباطي استان ايلام با حضور گسترده عوامل پليس انديشيده شده و به مرحله اجرا در آمده است.
سردار دولتي با اشاره به اينكه با ورود بيش از نيم ميليون زائر از مرز زميني مهران به كشور در چند روز گذشته گفت: با ساماندهي انتقال زائران و حضور ميداني پليس و همراهي خوب ساير سازمان‌هاي خدمات رسان به تدريج آرامش نسبي در مهران برقرار مي‌شود.
وي گفت: با استقرار پليس گذرنامه در دروازه‌هاي ورودي (گيت)، ثبت مهر ورود به كشور در گذرنامه همه زائران با دقت انجام مي‌شود.
فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: مشكل امنيتي در مرز و شهرستان مهران نداريم و پليس با ايجاد قرارگاه ظفر در بخش امنيت زائران و قرارگاه ترافيكي اربعين در بخش كنترل ترددها همه توان خود را به كار گرفته است.
مرز بين المللي مهران در جنوب غربي استان ايلام به دليل مسافت كوتاه تا شهرهاي مذهبي عراق و امنيت مطلوب آن سوي مرزها، اين روزها كانون اصلي تردد زائران حسيني است.


| شناسه مطلب: 50063




اربعين مرز



نظرات کاربران