همایش عمره‌گزاران استان گلستان برگزار شد همایش عمره‌گزاران استان گلستان برگزار شد همایش عمره‌گزاران استان گلستان برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش عمره‌گزاران استان گلستان برگزار شد همایش عمره‌گزاران استان گلستان برگزار شد همایش عمره‌گزاران استان گلستان برگزار شد همایش عمره‌گزاران استان گلستان برگزار شد همایش عمره‌گزاران استان گلستان برگزار شد

همایش عمره‌گزاران استان گلستان برگزار شد

همایش عمره گزاران استان گلستان عصر امروز در مصلای گرگان برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از تسنيم، همايش عمره گزاران گلستاني شامگاه سه‌شنبه در مصلاي گرگان برگزار و گروهي از عمره‌گزاران گلستاني كه قرار است تا به زودي به سفر عمره مشرف شوند، گردهم آمدند و آموزش‌هاي لازم را براي اين سفر معنوي فرا گرفتند.
مدير حج و زيارت استان گلستان در اين مراسم گفت: 19 هزار گلستاني قرار است تا 27 خرداد سال 94 به عمره مفرده مشرف شوند.
درگاهي افزود: سفر گلستاني ها به عمره مفرده از 21 آذر آغاز شده است.
مدير حج و زيارت استان گلستان تصريح كرد: 4 جلسه آموزشي براي زائران عمره مفرده پيش‌بيني شده، كه 3 جلسه توسط دفاتر زيارتي و يك جلسه به صورت همايش متمركز در شرق و غرب استان گلستان برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: در مرحله نخست تا پايان اسفند امسال 8 هزار گلستاني به سرزمين وحي اعزام مي‌شوند.
نماينده ولي فقيه در گلستان هم در اين همايش به اهميت سفر به سرزمين وحي اشاره كرد و گفت: افرادي كه به اين سفر معنوي مشرف مي‌شوند قدر آن را بدانند و از همه لحظات اين سفر به خوبي بهره گيرند.
آيت‌الله نورمفيدي افزود: افرادي كه قرار است به سرزمين وحي اعزام شوند قبل از سفر به درگاه الهي توجه كنند و از خداوند متعال بخواهند به آن‌ها توفيق دهد تا پس از سفر عمره مفرده نيز از گناهان فاصله بگيرند و در مسير حق حركت كنند.
وي از حجاج گلستاني خواست سفير فرهنگي خوبي براي كشور ايران باشند و فرهنگ اسلامي ايراني را در كشور عربستان به نمايش بگذارند.
امام جمعه آق‌قلا نيز در اين مراسم از عمره‌گذاران خواست قدر اين سفر را بدانند و از اين سفر به عنوان فرصتي براي عروج خود بهره گيرند.
آخوند ميرزاعلي حج را نماد وحدت مسلمانان دانست و گفت: حج فرصتي براي برادري و برابري مسلمانان است.




نظرات کاربران