دیدار نماینده بعثه‌ در عراق با کاروان جانبازان+تصاویر دیدار نماینده بعثه‌ در عراق با کاروان جانبازان+تصاویر دیدار نماینده بعثه‌ در عراق با کاروان جانبازان+تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار نماینده بعثه‌ در عراق با کاروان جانبازان+تصاویر دیدار نماینده بعثه‌ در عراق با کاروان جانبازان+تصاویر دیدار نماینده بعثه‌ در عراق با کاروان جانبازان+تصاویر دیدار نماینده بعثه‌ در عراق با کاروان جانبازان+تصاویر دیدار نماینده بعثه‌ در عراق با کاروان جانبازان+تصاویر

دیدار نماینده بعثه‌ در عراق با کاروان جانبازان+تصاویر

نماینده بعثه‌ مقام معظم رهبری در عراق در راس هیاتی از کارکنان این بعثه و مسولان سازمان حج در عراق با جانبازان کاروان‌های سپاه پاسداران دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، نماينده بعثه‌ مقام معظم رهبري در عراق در راس هياتي از كاركنان اين بعثه و مسولان سازمان حج در عراق با جانبازان كاروان‌هاي سپاه پاسداران ديدار كردند.
در اين ديدار حجت الاسلام و المسلمين «نجف نجفي روحاني» با خير مقدم به اولين كاروان جانبازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با عنوان «لبيك يا حسين»، گفت: كشور، اقتدار و همه وجود ما در گرو ايثارگري‌هاي جانبازان است.
وي با تاكيد بر اين كه امام خميني (ره) علاقه خاصي به جانبازان داشتند و قدر آنها را مي‌دانستند، افزود: مقام معظم رهبري و مردم ايران نيز قدر فداكاري‌ها و ايثارگري‌هاي جانبازان را مي‌دانند و آن را ارج مي‌نهند.
نجفي روحاني، جانبازان گرانقدر را عرشيان روي زمين خواند و بيان داشت: جانبازان سند افتخار شيعه و ملت ايران هستند و زيارت آنها با ديگران فرق مي‌كند.
حجت الاسلام «حسين بهجتي» كارشناس مسؤول امور روحانيون بعثه مقام رهبري در كربلاي معلي نيز در سخناني پيامبر گرامي اسلام (ص) را عزتمندترين فرد در نزد خدا دانست و بيان داشت: جانبازان سرافراز نيز عزت خود را از پيامبر اسلام (ص) گرفته و آن را به مردم ايران هديه كردند.
در اين مراسم همچنين مصطفي قاسمي مدير دفتر سازمان حج در كشور عراق نيز توضيحاتي از عمليات انتقال زايران ايراني به نجف اشرف و كربلاي معلي و مسايل امنيتي فعلي عراق ارايه داد و پس از وي مداحان اهل بيت (ع) نيز به مديحه سرايي پرداختند.
در ابتداي اين ديدار نيز مدير كاروان جانبازان درباره «لبيك يا حسين» طي سخناني گفت: اين كاروان شامل ۶۰ جانباز مي‌باشد كه ۵۰ نفر آنها از جانبازان ۷۰ بالاي درصد و ۱۰ نفر آنها از جانبازان زير ۷۰ درصد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مي‌باشند.
وي با اشاره به اين كه ۳۴ جانبازان سرافراز اين كاروان قطع نخاعي و دو پا قطع هستند، افزود: ۸ جانباز ديگر اين كاروان نيز جزو جانبازان بصير (نابينا) هستند و اين كاروان به همراه خانواده‌هاي معظم جانبازان در مجموع ۱۲۰ نفر مي‌باشد.




نظرات کاربران