جنجالی شدن فتوای آدم‌ برفی در عربستان! جنجالی شدن فتوای آدم‌ برفی در عربستان! جنجالی شدن فتوای آدم‌ برفی در عربستان! بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جنجالی شدن فتوای آدم‌ برفی در عربستان! جنجالی شدن فتوای آدم‌ برفی در عربستان! جنجالی شدن فتوای آدم‌ برفی در عربستان! جنجالی شدن فتوای آدم‌ برفی در عربستان! جنجالی شدن فتوای آدم‌ برفی در عربستان!

جنجالی شدن فتوای آدم‌ برفی در عربستان!

انتشار فتوایی از یک مبلغ سعودی در خصوص حرام بودن ساخت «آدم برفی»، جنجال بسیاری را بین کاربران عربستانی در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از العالم، اين فتوا همزمان با بارش برف در برخي مناطق عربستان، موجي از بحث و جدل را بين عربستاني‌ها به راه انداخت.
از روز يكشنبه برخي مناطق شمالي عربستان سعودي شاهد بارش برف بود، به صورتيكه تصاوير برف بازي و آدم برفي هاي‌ساخته شده توسط عربستاني‌ها، صفحه‌هاي آنان را در شبكه‌هاي اجتماعي پر كرده است.
با اين حال سايت خبري «ارم نيوز» خاطرنشان كرد كه برخي فعالان در شبكه‌هاي اجتماعي به فتواي «محمد صالح المنجد» اشاره كردند كه در آن ساخت آدم برفي را حرام دانسته است. البته زمان صدور اين فتوا مشخص نيست.
هشتگ (#) ايجاد شده در خصوص تحريم ساخت آدم برفي در كشورهاي عربي و به ويژه عربستان توجه بسياري از كاربران را جلب كرده است، به صورتيكه برخي با آن موافقت و برخي هم مخالفت كرده‌اند.
يكي از كاربران دراينباره نوشته است: هنوز فرصت نكرده بوديم از بارش برف شادمان شويم كه فتوايي صادر كردند؛ فقط مانده كه براي قهوه عصر و آتش فتوا صادر كنند!


| شناسه مطلب: 50541




عربستان



نظرات کاربران