بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به کدام کشور است؟ بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به کدام کشور است؟ بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به کدام کشور است؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به کدام کشور است؟ بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به کدام کشور است؟ بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به کدام کشور است؟ بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به کدام کشور است؟ بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به کدام کشور است؟

بیشترین تعداد عمره گزاران مربوط به کدام کشور است؟

مقامات سعودی آمار کشورهایی را که بیشتر عمره گزاران حاضر در مدینه منوره و مکه مکرمه را به خود اختصاص داده اند، اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج، مصر، اندونزي و پاكستان در صدر كشورهايي هستند كه بيشترين تعداد رواديد عمره در موسم جديد براي زايرانشان صادر شده است.
براساس اين گزارش، از ابتداي موسم عمره در ماه صفر تا ماه ربيع الاول يك ميليون و ۶۳۰ ميليون رواديد عمره صادر شده است.
اين گزارش حاكي است، اين تعداد رواديد عمره براي زايران كشورهاي مختلف از جمله كشورهاي عربي عضو شوراي همكاري خليج فارس و كشورهاي عربي ديگر از جمله الجزاير، مغرب، اردن، تونس، لبنان و كشورهايي همچون تركيه صادر شده است.
عربستان اخيرا موسم عمره سال ۱۴۳۶ هجري قمري و اجراي عملي فهرست جديد نظام خدمات رساني به عمره گزاران را به عنوان اولين گام در سطح خاورميانه اعلام كرده بود.
زياد بن محفوظ رييس مجموعه ايلاف گفته است ما بر مشاركت بخش دولتي در تمام ماموريت‌هاي مربوط به گردشگري در راستاي تضمين ارائه بهترين خدمات به عمره گزاران در بهترين شكل ممكن تمايل داريم و تلاش مي‌كنيم در كنار ديگر نهادهاي ذيربط از لحظه ورود عمره گزاران تا لحظه خروجشان به آنها خدمت كنيم.
به نوشته پايگاه محيط، هدف از فهرست جديد وضع شده از سوي وزارت حج عربستان، اعطاي رواديد و خدمات و فعاليت نمايندگان خارجي و كادرهاي انساني و آماده سازي و آموزش و در نهايت قانونمندسازي تدابير عمره و ارتقاي سطح خدمات و حفظ حقوق ضيوف الرحمن اعلام شده است.


| شناسه مطلب: 50806




عمره مفرده آمار



نظرات کاربران