دیدار سرپرست حجاج ایرانی با کاردینال مسیحی سریلانکا دیدار سرپرست حجاج ایرانی با کاردینال مسیحی سریلانکا دیدار سرپرست حجاج ایرانی با کاردینال مسیحی سریلانکا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار سرپرست حجاج ایرانی با کاردینال مسیحی سریلانکا دیدار سرپرست حجاج ایرانی با کاردینال مسیحی سریلانکا دیدار سرپرست حجاج ایرانی با کاردینال مسیحی سریلانکا دیدار سرپرست حجاج ایرانی با کاردینال مسیحی سریلانکا دیدار سرپرست حجاج ایرانی با کاردینال مسیحی سریلانکا

دیدار سرپرست حجاج ایرانی با کاردینال مسیحی سریلانکا

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر،‌نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی در نخستین روز سفرخود به کشور سریلانکا با کاردینال مسیحی این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در اين ديدارهر دو طرف بر مشتركات ديني، اسلام و مسيحيت و احترام به حقوق انسان و جايگاه رفيع آن در اين دو دين ابراهيمي تاكيد كردند.
دراين ديدار حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر اظهار داشت: هم اكنون اسرائيل و آمريكا با يكديگر متحد شده و همه تلاش خود را براي حذف دين از جوامع بشري بكار بسته اند. و با اين كار زندگي و آينده نسل بشر را به تباهي خواهند كشيد.
ايشان تاكيد كرد: اتفاقات و حوادث ناگواري كه در سراسر جهان شاهد آن هستيم، نتيجه پشتيباني‌ها و حمايت‌هاي استكبار و رژيم صهيونيستي از گروه‌هاي افراطي است كه به نام دين و اسلام، دست به اقدامات جنايت كارانه اي مي‌زنند، تا چهره دين و اسلام را خدشه دار كنند.
در پايان اين گفتگو، هر دو طرف اقدام موهن مجله فرانسوي را مبني بر توهين به ساحت نبي مكرم اسلام (ص) را محكوم كردند و آنرا مغاير با ارزش‌هاي اخلاقي و انساني خواندند.




نظرات کاربران